Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2023 10:52:00 |
Składania : | 24-11-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej.
Usługa zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej ok. 2000 kg
Cena powinna obejmować koszt dojazdu, plombowania.
Wymagany jest protokół zniszczenia dokumentów.
Termin wykonania usługi: do 15.12.2023r.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-29 09:03 | Małgorzata Wiśniewska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma Document Eko Logistic Beata Rojek |
2023-11-21 10:30 | Małgorzata Wiśniewska |
Elbląskie
Przedsiębiorstwo
Energetyki
Cieplnej
Spółka
z
o.o.
informuje,
że
ze
strony
Wykonawców
wpłynęły
zapytania,
Zamawiający
wyjaśnia: Pytania: 1. W jakiej postaci są dokumenty? Czy jest to przygotowana masa papierowa, czy może dokumentacja znajduje się w segregatorach i koszulkach? 2. Czy termin 15.12 wiąże się z odbiorem dokumentacji czy terminem, do którego należy zniszczyć dokumentację? 3. Jak wygląda odbiór dokumentacji- czy jest już ona przygotowana np. na paletach? Czy jest na jednym poziomie? Czy istnieje możliwość odbioru dokumentacji autem ciężarowym? Odpowiedź: ad1) Do zniszczenia jest około 2 ton dokumentów które zapakowane są w worki, kartony oraz mniej więcej 40 segregatorów. Większość dokumentów znajduje się w koszulach lub są zbindowane. ad2) Termin 15 grudnia jest terminem odbioru dokumentacji, niszczenie/płatność zaplanowana jest na styczeń 2024 ad3) Dokumentacja znajduje się na poziomie parteru, w pomieszczeniu zamkniętym pod które można podjechać samochodem ciężarowym – brak palet. |
Komunikaty