- Strona główna
- Postępowanie ID 848599
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP-13/23 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody Lubaszowa do wydajności 360 m3/h
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Zając
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-17 11:52:00
-
Składania2023-12-20 14:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-20 14:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Inwestycja dofinansowana w formie pożyczki ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie – umowa nr 3252/2022/Wn06/NZ-ur-Lz/P w ramach projektu Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Lubaszowej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest wyłącznie na zasadach podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Regulaminie udzielania zamówień (dalej jako: Regulamin, lub R.u.z.), a nie na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” lub u.p.z.p. lun ustawą Pzp. Zamówienie („zamówienie sektorowe podprogowe”) udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodnokanalizacyjnym, określonej w art. 5 ust. 4 pkt 1) oraz art. 2 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp, to jest: obsługi stałych sieci przeznaczonych do świadczenia usług publicznych w związku z produkcją, transportem lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczaniem wody pitnej do sieci oraz odprowadzania ścieków. Wartość zamówienia jest niższa od kwoty 23 969 275 zł, tj. od równowartości kwoty 5 382 000 euro określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2022 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-29
12:57:25
|
Piotr Zając |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zgodnie
z
§19
ust.
1
pkt
2)
Regulaminu
udzielania
zamówień
obowiązującego
w
Spółce,
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
przetargowe
w
przypadku,
gdy
„cena
najkorzystniejszej
oferty
lub
oferta
z
najniższą
ceną
przewyższa
kwotę,
którą
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
chyba
że
zamawiający
może
zwiększyć
tę
kwotę
do
ceny
najkorzystniejszej
oferty”. W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty: na kwotę 17 081 010,00 zł brutto przez INŻYNIERIĘ RZESZÓW S.A., ul. Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów oraz na kwotę 15 110 550,00 zł brutto przez IBG Instalbud Sp. z o. o., ul. Boya-Żeleńskiego 6A, 35-105 Rzeszów, które znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 12 899 399,00 zł brutto. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia określona była jako maksymalna, wobec czego Zamawiający nie może zwiększyć jej do ceny oferty najkorzystniejszej zaoferowanej przez Wykonawcę. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie wymienionej w sentencji. |
2023-12-22
12:03:28
|
Piotr Zając |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2023-12-20
14:54:08
|
Piotr Zając |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-12-20
14:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 12 899 399 zł brutto |
2023-12-13
13:00:53
|
Piotr Zając |
Witam. W załączeniu przesyłamy modyfikację treści SIWZ. pozdrawiamy Zespół ds. przetargów Załączniki |
2023-12-07
08:27:16
|
Piotr Zając |
Witam. W załączeniu przesyłamy odpowiedzi na pytania. pozdrawiamy Zespół ds. przetargów Załączniki |
2023-12-05
16:24:14
|
Piotr Zając |
Witam.
W załączeniu przekazujemy odpowiedzi na zadane pytania. pozdrawiamy Zespół ds. przetargów Załączniki |
2023-11-28
12:20:59
|
Piotr Zając |
Witam.
W
załączeniu
przekazujemy
zmodyfikowane
zapisy
SIWZ.
pozdrawiamy
Zespół
ds.
przetargów
Załączniki |
2023-11-27
11:25:22
|
Piotr Zając |
Witam. W załączeniu przekazujemy odpowiedzi na zadane pytania oraz zmodyfikowany wzór umowy. pozdrawiamy Zespół ds. przetargów Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?