Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DŚRiA.26.3.2023 Dostawa foteli biurowych dla CUS

Agata Orłowska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2023 13:56:00
Składania : 22-11-2023 13:41:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21 a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę foteli biurowych.


I. Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego – ul. Majówka 21a w Starachowicach foteli biurowych typu Mark Adler Manager 3.9, zgodnie z poniższym zestawieniem.



CECHY SZCZEGÓLNE:

 

·         Ergonomiczny, regulowany fotel biurowy typu Mark Adler Manager 3.9

·         Wyprofilowana konstrukcja wspierająca prawidłową pozycję ciała

·         Wentylowany materiał o siateczkowej strukturze Mesh

·         Funkcja SoftFLex 

·         Ergonomiczny zagłówek wspierający głowę i szyję

·         Grube, komfortowe siedzisko 

·         Miękkie, regulowane podłokietniki

  •    Materiał odporny na uszkodzenia, łatwy w pielęgnacji
  •    Poliuretanowo-kauczukowe koła 

 

 

 Specyfikacja

  • Materiały:  Siatka Nylon Mesh
  • Kolor obicia : czarny
  • Podłokietniki: regulowane 2D
  • Konstrukcja: Nylon FX
  • Koła:  Poliuretanowo - kauczukowe
  • Siłownik: Gazowy
  • Głębokość mebla: 59 cm
  • Szerokość mebla: 69 cm
  • Wysokość mebla: 126 cm
  • Szerokość siedziska: 52 cm
  • Głębokość siedziska: 53 cm
  • Maksymalna wysokość siedziska: 54 cm
  • Minimalna wysokość siedziska: 44 cm
  • Maksymalna waga użytkownika: 130 kg
  • Cechy dodatkowe: Kółka jezdne, Podłokietniki, Regulacja kąta pochylenia siedziska, Regulacja podłokietników, Regulacja wysokości siedziska
  • Ilość: 2 sztuki

 

Wykonawca w cenę artykułu  wliczy koszty związane z transportem do Ośrodka oraz koszty rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Fotele należy dostarczyć w pełni zmontowane i gotowe do natychmiastowego użytkowania lub Wykonawca zmontuje fotele w siedzibie Zamawiającego.

Gwarancja na fotele – minimum 24 miesiące od daty prawidłowo dostarczonej faktury.

 


II. Termin realizacji zamówienia:

Termin dostawy zamówienia - do dnia 30.11.2023 r.


III. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.


IV. Warunki udziału w postępowaniu.

1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności.

2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczenia i realizacji zamówienia.

3. Złożenie oświadczenia zgodnego ze wzorem – załącznik nr 1 i 2. 

V. Płatność.

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności ( MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca : Gmina Starachowice i odbiorca : CUS.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 22.17 2023-11-16 13:56:00 Postępowanie
Oświadczenie wykonawcy.docx docx 18.68 2023-11-16 13:56:00 Postępowanie
Zdjęcie Fotel-biurowy-Mark-Adler-Manager-3-9.jpg jpg 284.63 2023-11-16 13:56:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 fotel biurowy typu Mark Adler Manager 3.9 - 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 30.11.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, rozładunku po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250