Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.251.1.2023 DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W I PÓŁROCZU 2024 ROKU

Termin:
Zamieszczenia : 15-11-2023 10:20:00
Składania : 30-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 30-11-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0. SWZ.pdf pdf 636.09 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
1. Załączniki nr 1 do SWZ od A1 do A6 OPZ.xls xls 98 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
2. Zalacznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy.doc doc 118.5 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
2.1 - 2.6. FORMULARZE CENOWE od.2.1 do 2.6 do SWZ.xls xls 133 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
3. Zalacznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie.docx docx 22.42 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
4. Zalacznik nr 4 do SWZ- Oświadczenie.docx docx 22.09 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
5. Zalacznik nr 5 do SWZ- Oświadczenie.docx docx 22.7 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
6. Zalacznik nr 6 do SWZ- Wzór zobowiązania.doc doc 43.5 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
7. Zalacznik nr 7 do SWZ - Wykaz dostaw.doc doc 46 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
8. Załącznik B do SWZ - Projekt Umowy.pdf pdf 400.83 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
9. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 220.71 2023-11-15 10:20:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 215.44 2023-11-30 11:01:53 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 335.07 2023-12-14 15:51:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-14 15:51 Wioletta Skok ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA ODRZUCONA

Zamawiający Zakład Aktywności Zawodowej w Sztumie zgodnie z art. 253 ust1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.) udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach wraz z informacją o ofercie, która została odrzucona.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik do niniejszego komunikatu.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-30 11:01 Wioletta Skok Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-30 09:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia kwotę w wysokości: 648 392,50 zł brutto ( słownie: sześćset czterdzieści osiem tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dwa zł 50/100 gr), w tym:
Część I zamówienia: 194 245,27 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące dwieście czterdzieści pięć zł 27/100 gr);
Część II zamówienia: 65 075,05 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy siedemdziesiąt pięć zł 05/100 gr);
Część III zamówienia: 152 022,10 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia dwa zł 10/100 gr);
Część IV zamówienia: 64 558,24 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem zł 24/200 gr);
Część V zamówienia: 101 705,05 zł brutto (słownie: sto jeden tysięcy siedemset pięć zł 05/100 gr);
Część VI zamówienia: 70 786,79 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset osiemdziesiąt sześć zł 79/100 gr).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 530