- Strona główna
- Postępowanie ID 846701
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
IZP.271.25.2023.AM ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2024
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Matyga
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-13 15:33:00
-
Składania2023-11-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-23 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-22
15:31:42
|
Adam Matyga |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
faktyczne:
Zamawiający
w
dniu
17.11.2023
o
godz.
12:48
otrzymał
pytania
do
przetargu. W dniu 20.11.2023 udzielono odpowiedzi na pytania w związku z którymi konieczne było wydłużenie terminu składania ofert do dnia 23.11.2023 do godz. 10:00 a co za tym idzie konieczna była zmiana ogłoszenia o zamówieniu nr 2023/BZP 00490903/01. W dniu 20.11.2023 do godz. 21:00 na platformie e-zamówienia prowadzone były prace techniczne i platforma była niedostępna. Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania tj: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846701 treść pytań wraz z udzieloną odpowiedzią oraz poinformował, że przedłuża termin składania ofert do dnia 23.11.2023 roku do godz. 10:00, termin otwarcia ofert wyznacza na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:05. Zamawiający poinformował również, że z powodu przerwy technicznej na platformie e-zamówienia zmiana w ogłoszeniu o zamówieniu zostanie dodana w dniu 21.11.2023 i udostępniona niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania. Mimo wielokrotnych prób zamieszczenia ogłoszenia w dniu 21.11.2023 przed godz. 10:00 nie udało się tego zrobić z powodu przeciążenia serwera. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegająca na rozbieżności terminu co do którego należy składać oferty. Na platformie e-zamówienia pozostał pierwotny termin 21.11.2023, gdyż nie udała się go z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zmienić, natomiast na stronie prowadzonego postępowania widnieje termin 23.11.2023. Uzasadnienie prawne: : Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączniki |
2023-11-22
15:26:54
|
Adam Matyga |
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605
ze
zm.)
zwaną
w
dalszej
części
„ustawą
Pzp”
Zamawiający
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania,
o
udzielenie
zamówienia
pn.:
"ODBIÓR
I
TRANSPORT
ODPADÓW
KOMUNALNYCH
OD
WŁAŚCICIELI
NIERUCHOMOŚCI
ZAMIESZKAŁYCH
I
NIEZAMIESZKAŁYCH
Z
TERENU
GMINY
BIAŁY
DUNAJEC
W
ROKU
2023"
na
podstawie
art.
255
pkt
6
ustawy
PZP. W załączeniu przesyłam skan pisma. Z poważaniem Adam Matyga Załączniki |
2023-11-20
15:49:28
|
Adam Matyga |
Działając
w
oparciu
o
art.
284
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.),
zwanej
w
dalszej
treści
„Ustawą
Pzp”,
Zamawiający
przekazuje
poniżej
treść
zapytań,
które
wpłynęły
do
Zamawiającego
wraz
z
wyjaśnieniami: W załączniku przekazuje skan pisma. Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert ulega zmianie. Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:00, termin otwarcia ofert na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:05. Z powodu przerwy technicznej na platformie e-zamówienia zmiana w ogłoszeniu i zamówieniu zostanie dodana w dniu 21.11.2023 i udostępniona niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania. Z poważaniem Adam Matyga Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?