Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.25.2023.AM ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2024

Termin:
Zamieszczenia : 13-11-2023 15:33:00
Składania : 23-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-11-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu IZP.271.25.2023.AM - podpisane.pdf pdf 2662.9 2023-11-13 15:33:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu IZP.271.25.2023.AM.pdf pdf 123.12 2023-11-13 15:33:00 Postępowanie
SWZ ZP.271.25.2023.AM - podpisane.pdf pdf 18018.41 2023-11-13 15:33:00 Postępowanie
SWZ ZP.271.25.2023.AM odbiór i transport odpadów 2024.doc doc 423 2023-11-13 15:33:00 Postępowanie
Załączniki 1-7 do SWZ ZP.271.25.2023.AM.doc doc 239.5 2023-11-13 15:33:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi do SWZ-1, IZP.271.25.2023.AM.docx docx 27.87 2023-11-20 15:49:28 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi do SWZ-1, IZP.271.25.2023.AM.pdf pdf 575.75 2023-11-20 15:49:28 Publiczna wiadomość
IZP.271.25.2023.2023 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.docx docx 46.74 2023-11-22 15:26:54 Publiczna wiadomość
IZP.271.25.2023.2023 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 453.67 2023-11-22 15:26:54 Publiczna wiadomość
IZP.271.25.2023.2023 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 453.67 2023-11-22 15:31:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-22 15:31 Adam Matyga Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 17.11.2023 o godz. 12:48 otrzymał pytania do przetargu.
W dniu 20.11.2023 udzielono odpowiedzi na pytania w związku z którymi konieczne było wydłużenie terminu składania ofert do dnia 23.11.2023 do godz. 10:00 a co za tym idzie konieczna była zmiana ogłoszenia o zamówieniu nr 2023/BZP 00490903/01. W dniu 20.11.2023 do godz. 21:00 na platformie e-zamówienia prowadzone były prace techniczne i platforma była niedostępna. Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania tj: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846701 treść pytań wraz z udzieloną odpowiedzią oraz poinformował, że przedłuża termin składania ofert do dnia 23.11.2023 roku do godz. 10:00, termin otwarcia ofert wyznacza na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:05. Zamawiający poinformował również, że z powodu przerwy technicznej na platformie e-zamówienia zmiana w ogłoszeniu o zamówieniu zostanie dodana w dniu 21.11.2023 i udostępniona niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania. Mimo wielokrotnych prób zamieszczenia ogłoszenia w dniu 21.11.2023 przed godz. 10:00 nie udało się tego zrobić z powodu przeciążenia serwera. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegająca na rozbieżności terminu co do którego należy składać oferty. Na platformie e-zamówienia pozostał pierwotny termin 21.11.2023, gdyż nie udała się go z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zmienić, natomiast na stronie prowadzonego postępowania widnieje termin 23.11.2023.

Uzasadnienie prawne: : Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IZP.271.25.2023.2023 [...].pdf

2023-11-22 15:26 Adam Matyga Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, o udzielenie zamówienia pn.: "ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2023" na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
W załączeniu przesyłam skan pisma.

Z poważaniem
Adam Matyga

IZP.271.25.2023.2023 [...].docx

IZP.271.25.2023.2023 [...].pdf

2023-11-20 15:49 Adam Matyga Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:
W załączniku przekazuje skan pisma.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert ulega zmianie.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:00, termin otwarcia ofert na dzień 23.11.2023 roku godz. 10:05.
Z powodu przerwy technicznej na platformie e-zamówienia zmiana w ogłoszeniu i zamówieniu zostanie dodana w dniu 21.11.2023 i udostępniona niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania.


Z poważaniem
Adam Matyga

Pytania i odpowiedzi [...].docx

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 419