Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DFK/KL.26.2.2023 Usługa odbioru składników rzeczowych majątku ruchomego dla CUS w Starachowicach

Karolina Herc-Malik
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-11-2023 14:47:00
Składania : 17-11-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na usługę odbioru składników rzeczowych majątku ruchomego dla CUS w Starachowicach.

  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór składników rzeczowych majątku ruchomego Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z trzech lokalizacji tj. ul. Majówka 21 a , ul. Aleja Armii Krajowej 28, ul. Radomska 53 27-200 Starachowice .


Szacuje się odbiór składników w ilości:

- meble - ok. 1000 kg


Wycena dotyczy 1 kg każdej z pozycji.


Zamawiający wymaga zważenia pojazdu przed odbiorem oraz po załadunku w celu precyzyjnego ustalenia wagi odbieranych składników. Ważenie powinno odbyć się w obecności członka komisji likwidacyjnej . Koszt ważenia pokrywa Zamawiający.


II. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia - do 10 dni od daty zgłoszenia

III. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.

IV Warunki udziału w postępowaniu.

1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.

V. Płatność.

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 9.75 2023-11-13 14:47:00 Kryterium
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 9.77 2023-11-13 14:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble - 1000 kg Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 dni od daty zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, załadunku i rozładunku po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Załącznik nr 1.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

Załącznik nr 1 - Ośw [...].docx

(0)
6 Oświadczenie - Załącznik nr 2.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

Załącznik nr 2-Oświa [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 274