Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-III.272.3.7.2023 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE I DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE

Anna Zielińska-Jańczak
Powiat Bydgoski Oddział: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Termin:
Zamieszczenia : 13-11-2023 12:14:00
Składania : 23-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-11-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 737.57 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
SWZ_wersja z dostępnością.pdf pdf 713.24 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Zał nr_2_Oświadczenia.doc doc 88.5 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Zał_3_Formularz Oferty.doc doc 96.5 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Zał_4_Formularz cenowy_przedmiot zamówienia.docx docx 149.01 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Zał_5_Osprzęt UGUL.pdf pdf 204.86 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Zał_nr_1_PPU.doc doc 178 2023-11-13 12:14:00 Postępowanie
Komunikat dotyczący przywrócenia prawidłowego działania Platformy e-Zamówienia - Urząd Zamówień Publicznych - Portal Gov.pl_20_11_2023.pdf pdf 228.44 2023-11-20 14:34:52 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ_wersja z dostępnością.pdf pdf 626.87 2023-11-20 14:34:52 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania_wersja z dostępnością.pdf pdf 641.82 2023-11-21 14:39:08 Publiczna wiadomość
Modyfikacja_Zał_4_Formularz cenowy_przedmiot zamówienia.docx docx 150.31 2023-11-21 14:41:39 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_wersja z dostępnością.pdf pdf 473.46 2023-11-24 09:07:09 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_cz_2_3_13_18_19_21_22_24_wersja z dostępnością.pdf pdf 434.19 2023-11-29 13:12:35 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCIACH.pdf pdf 434.1 2023-12-01 15:09:26 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 6_wersja z dostępnością.pdf pdf 432.36 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 9_wersja z dostępnością.pdf pdf 435.15 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 10_wersja z dostępnością.pdf pdf 439.31 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 12_wersja z dostępnością.pdf pdf 440.19 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 14_wersja z dostępnością.pdf pdf 435.7 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 16_wersja z dostępnością.pdf pdf 439.69 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 17_wersja z dostępnością.pdf pdf 439.32 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 23_wersja z dostępnością.pdf pdf 437.93 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze dla części 26_wersja z dostępnością.pdf pdf 439.83 2023-12-04 14:06:39 Publiczna wiadomość
Unieważnienie cz_6_wersja z dostępnością.pdf pdf 476.33 2023-12-13 13:12:38 Publiczna wiadomość
Unieważnienie cz_9_wersja z dostępnością.pdf pdf 476.4 2023-12-14 09:29:45 Publiczna wiadomość
Ponowny wybór ofert_cz_26_wersja z dostępnością.pdf pdf 484.14 2023-12-14 09:32:51 Publiczna wiadomość
Ponowny wybór oferty_cz_10_wersja z dostępnością.pdf pdf 483.96 2023-12-14 09:32:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-14 09:32 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 10 i 26

Ponowny wybór ofert_ [...].pdf

Ponowny wybór oferty [...].pdf

2023-12-14 09:29 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o unieważnieniu postępowania w części 9

Unieważnienie cz_9_w [...].pdf

2023-12-13 13:12 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o unieważnieniu postępowania w części 6

Unieważnienie cz_6_w [...].pdf

2023-12-04 14:06 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części - 6, 9, 10, 12, 14, 16, 17, 23, 26

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-12-01 15:09 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o unieważnieniu postępowania w części - 1, 4, 5, 7, 8, 11, 15, 20, 25

ZAWIADOMIENIE O UNIE [...].pdf

2023-11-29 13:12 Anna Zielińska-Jańczak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części: 2, 3, 13, 18, 19, 21, 22, 24

Anna Zielińska-Jańczak
podinspektor
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy
ul. Juliusza Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz
tel/52 58 35 456, anna.zielinska@powiat.bydgoski.pl  

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
https://bip.powiat.bydgoski.pl/kategorie/119-dane-osobowe/artykuly/229-dane-osobowe?lang=PL

Unieważnienie_cz_2_3 [...].pdf

2023-11-24 09:07 Anna Zielińska-Jańczak Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 314.630,00 zł brutto
2023-11-21 14:41 Anna Zielińska-Jańczak Modyfikacja_Zał_4_formularz cenowy/przedmiot zamówienia

Modyfikacja_Zał_4_Fo [...].docx

2023-11-21 14:39 Anna Zielińska-Jańczak Odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-11-20 14:34 Anna Zielińska-Jańczak Informacja o modyfikacji treści SWZ oraz komunikat Urzędu Zamówień Publicznych

Komunikat dotyczący [...].pdf

Modyfikacja SWZ_wers [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1009