Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2023 11:20:00 |
Składania : | 14-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia ofert na dostawę paczek świątecznych poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zapytanie dotyczy 66 sztuk paczek świątecznych wraz z dostawą, w skład których musi wchodzić asortyment wymieniony w wykazie produktów, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający oczekuje produktów wymienionych w załączniku – propozycje ewentualnych zamienników za zgodą Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje dostawę paczek świątecznych z podziałem na 3 zestawy (dokonywanym przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy), tj.:
- Zestaw I – w ilości 21 szt.,
- Zestaw II – w ilości 21 szt.,
- Zestaw III – w ilości 24 szt.
Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający samodzielnie dokona podziału asortymentu na ww. zestawy. Po dokonaniu podziału Zamawiający określi w zamówieniu skład zestawu I, II i III.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części pozycji zawartych w propozycji asortymentowej.
4. Wykonawca zapewnia trzy różne rodzaje wytrzymałych opakowań z motywem bożonarodzeniowym/mikołajkowym, celem zróżnicowania kolorystycznego każdego z zestawów - opakowanie powinno być charakterystyczne dla danego zestawu (np. I zestaw – wstążka, II zestaw – kokarda, III zestaw - aplikacja świąteczna).
5. Dostawa oraz rozładunek paczek zostaną dokonane przez Wykonawcę na koszt własny, do siedziby Zamawiającego, tj.:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Kancelaria
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra.
6. Termin
przydatności do spożycia wszystkich wyrobów musi wynosić co najmniej 6 miesięcy
od dnia dostarczenia produktów do siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w
Zielonej Górze.
7. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 1 grudnia 2023 r., do godz. 14:00.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
NIP 973-100-74-58
Odbiorca:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra.
Faktura będzie płatna w terminie 14 dni od daty złożenia jej w Zakładzie
Gospodarki Mieszkaniowej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Elektronicznego Fakturowania (nr PEPPOL 9291925640), przelewem
wyłącznie na rachunek bankowy zgłoszony i ujawniony w wykazie podatników zwanym
„Białą listą podatników Vat” prowadzoną przez Szefa Krajowej Administracji
Skarbowej.
Rachunek bankowy wykazany na „Białej liście podatników Vat”
wykonawca zobowiązany jest wskazać na fakturze za wykonane zamówienie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 601-053-865.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-14 10:50 | Alicja Rymarowicz | Wybrano Wykonawcę "MONIKA" MONIKA BORYCKA HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA, ul. Andrzeja Struga 3, 70-784 Szczecin, NIP 851-219-56-89 za cenę ofertową brutto 12 805.32 PLN. W związku z nadwyżką środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zamawiający planuje zwiększyć ilość zamawianego asortymentu. |
Komunikaty