Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZiG.271.17.2023 Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie

Alicja Dominik
Gmina Sulęcin
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2023 14:27:00
Składania : 16-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 16-11-2023 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 129.64 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
SWZ - pracownie.pdf pdf 863.7 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.1 - wzór umowy Część I pracownia audiowizualna.pdf pdf 264.01 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.2 - wzór umowy Część II pracownia ceramiczna.pdf pdf 265.02 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.3 - wzór umowy Część II pracownia krawiecka.pdf pdf 264.72 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.1 - Opis przedmiotu Zamówienia część I.pdf pdf 202.88 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.2 - Opis przedmiotu Zamówienia część II.pdf pdf 135.06 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.3 - Opis przedmiotu Zamówienia część III.pdf pdf 124.44 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Załączniki edytowalne do wszystkich części.zip zip 579.56 2023-11-08 14:27:00 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 1.pdf pdf 145.17 2023-11-13 16:49:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 241.9 2023-11-16 14:54:28 Publiczna wiadomość
Odrzucenie ofert i unieważnienie postępowania - część III.pdf pdf 262.17 2023-11-30 11:46:11 Publiczna wiadomość
Wybór oferty na stronę prowadzonego postępowania - część II.pdf pdf 275.89 2023-11-30 11:52:14 Publiczna wiadomość
Wybór oferty na stronę prowadzonego postępowania- część I.pdf pdf 179.96 2023-12-07 15:36:48 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 99.3 2024-01-19 12:17:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-19 12:17 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-12-07 15:36 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Wybór oferty na część I postępowania - pracownia audiowizualna.

Wybór oferty na stro [...].pdf

2023-11-30 11:52 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Informację o wyborze oferty na część II - wyposażenie pracowni ceramicznej.

Wybór oferty na stro [...].pdf

2023-11-30 11:46 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Zawiadomienie o odrzuceniu ofert i unieważnieniu postępowania w części III - wyposażenie pracowni krawieckiej.

Odrzucenie ofert i u [...].pdf

2023-11-16 14:54 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. na dostawę pn.: „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury - pracownie"
wynosi 221 586,40 zł brutto, w tym:
Część I – pracownia audiowizualna: 101 845,73 zł
Część II – pracownia ceramiczna: 55 173,65 zł
Część III – pracownia krawiecka: 64 567,02 zł
2023-11-13 16:49 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Wyjaśnienie nr 1 dot. części II - pracowni ceramicznej.

Wyjaśnienie nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 659