Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-51-2023 Odbiór odpadów komunalnych wg. frakcji z budynków WSA w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2023 08:10:00
Składania : 20-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 20-11-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:

„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

Przedmiot zamówienia:  

Odbiór odpadów komunalnych z budynków WSA w Warszawie  - ul. Jana Kazimierza 10, ul. Jasna 2/4 oraz ul. Pankiewicza 4, w okresie od 02.01.2024 r. do 31.03.2025 r. zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych , stanowiącym załącznik nr 1 oraz wzorem umowy.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie przedsiębiorcy wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych. (https://rejestrodpadykomunalne.um.warszawa.pl/)

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.  Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.


Załączniki:
załącznik nr 1 - tygodniowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych,
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

22 553 -78-63 Łukasz Doleżyński - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553-78-66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 harmonogram 2023.pdf pdf 217.46 2023-11-10 08:10:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_wzór umowy.pdf pdf 206.31 2023-11-10 08:10:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 255.36 2023-11-10 08:10:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2.1_wzór umowy.pdf pdf 206.26 2023-11-16 10:21:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-51-2023.pdf pdf 243.53 2023-11-27 12:52:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-27 12:52 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-51-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-16 10:21 Magdalena Jańczuk Zamawiający udostępnia w załączeniu wzór umowy, po uzupełnieniu prawidłowych ilości pojemników w § 2 ust. 2, zgodnie z harmonogramem.
Nowy wzór umowy stanowi załącznik "Załącznik_nr_2.1_wzór umowy".

Nowy załącznik jest wiążący, należy się z nim zapoznać i uwzględnić przy składaniu oferty.

Załącznik_nr_2.1_wzó [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pojemnik 240 l na odpady zmieszane Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 1755 szt. - (0)
2 Pojemnik 240 l na papier Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 390 szt. - (0)
3 Pojemnik 240 l na plastik i metal Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 390 szt. - (0)
4 Pojemnik 120 l na BIO Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 65 szt. - (0)
5 Pojemnik 240 l. na szkło Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 15 szt. - (0)
6 Pojemnik 770 l na zmieszane Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Pankiewicza 4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 130 szt. - (0)
7 Pojemnik 240 l na papier Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Pankiewicza 4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 260 szt. - (0)
8 Pojemnik 240 l na plastik i metal Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Pankiewicza 4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 195 szt. - (0)
9 Pojemnik 120 l na BIO Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Pankiewicza 4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 65 szt. - (0)
10 Pojemnik 240 l. na szkło Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Pankiewicza 4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 15 szt. - (0)
11 Pojemnik 240 l na odpady zmieszane Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jasna 2/4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 520 szt. - (0)
12 Pojemnik 240 l na papier Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jasna 2/4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 195 szt. - (0)
13 Pojemnik 240 l na plastik i metal Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jasna 2/4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 195 szt. - (0)
14 Pojemnik 120 l na BIO Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jasna 2/4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 65 szt. - (0)
15 Pojemnik 240 l. na szkło Wycena dotyczy odbioru z budynku ul. Jasna 2/4 w Warszawie zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych załącznik nr 1 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że nasza firma jest wpisana do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych. (https://rejestrodpadykomunalne.um.warszawa.pl/)- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 5 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy , zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 285