Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2023 13:23:00 |
Składania : | 20-11-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest kontrola sprawności wind w obiektach MOSiR:
1) kryte lodowisko, ul. Karowa 1 w Elblągu
2) CRW „Dolinka”, ul. Moniuszki 25 w Elblągu
3) HSW, ale Grunwaldzka 135 w Elblągu
WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy zakres świadczenia usługi został określony w projekcie umowy.
TERMIN REALIZACJI
Realizacja zamówienia następowała będzie w okresie 36 miesięcy, tj. od 01.12.2023 r. –do 30.11.2026 r.
CENY
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy może być waloryzowane raz w roku, w lutym o wskaźnik inflacji rocznej ogłoszony przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą ważne uprawnienia UDT do obsługi windy osobowej i towarowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do zapytania ofertowego.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-27 12:57 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie „DA.2611.2.17.2023.OS Cz. 1 - Kontrola sprawności wind w okresie 36 miesięcy w obiektach MOSiR: kryte lodowisko, CRW, HSW” zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: Elektromechanika Dźwigowa "WINDY" Krzysztof Lebiecki z siedzibą w 82-300 Gronowo Górne, ul. Opalowa, nr 27X, cena: 44 280,00 zł brutto. |
Komunikaty