Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DSP/2023/Z/308 Usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu pn.: „Porównanie trajektorii rozwoju zaburzeń używania alkoholu i zaburzenia korzystania z gier komputerowych wśród młodych dorosłych: znaczenie wczesnych nieadaptacyjnych schematów, trybów schematów, odczuwanego stresu oraz wymiarów osobowości nieprawidłowej – badania podłużne”

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2023 14:45:00
Składania : 20-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-11-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Nr sprawy: ZZ_DSP/2023/Z/308

                                                                                                                           Lublin, 9.11.2023 r.



ZAPYTANIE OFERTOWE



Przedmiot zamówienia:


  usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu pn.:

„Porównanie trajektorii rozwoju zaburzeń używania alkoholu i zaburzenia korzystania z gier komputerowych wśród młodych dorosłych: znaczenie wczesnych nieadaptacyjnych schematów, trybów schematów, odczuwanego stresu oraz wymiarów osobowości nieprawidłowej – badania podłużne”



  1. ZAMAWIAJĄCY:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin

NIP: 7120161005, REGON: 000514064

Jednostka prowadząca: Dział Spraw Pracowniczych

Adres strony internetowej: www.kul.pl



  1. TRYB UDZIELENIA ZMÓWIENIA

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego jak zakup, którego przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych,naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju o wartości mniejszej niż progi unijne w zw. z art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „Pzp” oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II (ROP-0101-4/21).
  2. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) a nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako “Platforma” lub “Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul


  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie podłużnych badań ankietowych online na próbie osób deklarujących granie w szeroko rozumiane gry elektroniczne oraz spożywanie szerokorozumianych napojów alkoholowych. Badania prowadzone są na potrzeby projektu pn.: Porównanie trajektorii rozwoju zaburzeń używania alkoholu i zaburzenia korzystania z gier komputerowych wśród młodych dorosłych: znaczenie wczesnych nieadaptacyjnych schematów, trybów schematów, odczuwanego stresu oraz wymiarów osobowości nieprawidłowej – badania podłużne, zadania dofinansowanego jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych na zlecenie Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1. do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV:

79311000-7 usługi w zakresie przeprowadzania badań ankietowych

79315000-5 usługi badań społecznych


  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2024 r.

Etap pierwszy zostanie wykonany nie później niż do 15.12.2023 r.

Etap drugi zostanie wykonany nie później niż do 30.06.2024 r.


  1. Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z warunkami umowy w dwóch transzach, za etap pierwszy w 2023 r. a za etap drugi w 2024 r. po przekazaniu przedmiotu zamówienia oraz popisaniu przez strony protokołu odbioru oraz otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.


  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki nie później niż na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże, że:

  • posiada certyfikat Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w ramach programu PKJPA lub inny dokument równoważny;
    przez dokument równoważny Zamawiający rozumie dokument spełniający łącznie następujące warunki: dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę procedur i praktyk zapewniających najwyższą jakości i rzetelność badań rynku i badań społecznych zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR oraz będący wynikiem niezależnego audytu/kontroli zewnętrznej a ponadto gwarantujący zgodność procedur stosowanych przez Wykonawcę z normami jakości w zakresie badań realizowanych za pośrednictwem Internetu, w których narzędzie badawcze (kwestionariusz) dostępny jest online dla respondentów, w tym badań na panelach internetowych.

    Na dowód Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię posiadanego certyfikatu PKJPA lub dokumentu równoważnego”

  • dysponuje platformą internetową o minimalnej liczbie aktywnych panelistów – 100 tys.;
  • w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu badań naukowych/ankietowych dla instytucji naukowych lub badaczy afiliowanych przy jednostkach naukowych z zakresu nauk psychologicznych na próbach nie mniejszych niż 1000 osób, potwierdzone referencjami;
  • dysponuje procedurami umożliwiającymi weryfikację respondentów próbujących wypełniać tą samą ankietę kilkukrotnie za pośrednictwem różnych kont;
  • nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełniania powyższych warunków przez Wykonawcę.


  1. WARUNKI PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

  3. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca składa na formularzu „Oferta wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

  4. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać (z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku) w walucie polskiej (PLN).

  5. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.

  6. Cena całkowita oferty powinna obejmować wszystkie należne składniki i należności budżetowe związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez względu na to, na której stronie ciąży obowiązek ich odprowadzania oraz wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia.

  7. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

  8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę; w przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez danego Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

  9. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.

  10. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 20.11.2023 r. do godziny 12:00

  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert.

  12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

  13. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego, właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy, lub na podstawie pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (jeśli jest konieczne).

  14. Informacja o wyborze oferty zostanie upubliczniona poprzez zamieszczenie informacji na platformie zakupowej.


  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej ofert w oparciu o następujące kryteria: CENA 100%
  2. Oferty będą oceniane przy użyciu następującego wzoru: C (Wartość punktowa) = najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert / oferowana cena brutto przez Wykonawcę x 100.Ocenie nie będą podlegały oferty podlegające odrzuceniu zgodnie z działem VIII, pkt 2 zapytania ofertowego
  1. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów wymaganych treścią niniejszego zapytania ofertowego, braków w treści tych dokumentów lub innych nieścisłości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie uzupełni braków lub/i nie udzieli wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona.
  2. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
  3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy i realizacji zamówienia.

  4. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w przedmiotowym postępowaniu zdobył, kolejno, największą liczbę punktów.


  1. POZOSTAŁE INFORMACJE

  1. Wszelkie koszty poniesione w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca pokrywa na własny koszt i ryzyko i w związku z tym nie przysługują mu żadne roszczenia wobec Zamawiającego w szczególności w przypadku odrzucenia złożonej przez niego oferty.

  2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  • oferta zostanie złożona po terminie;
  • oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia;
  • treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego;
  • Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu;
  • Wykonawca nie uzupełni braków w ofercie lub nie złoży wyjaśnień do oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

Takie oferty nie będą podlegały ocenie.


  1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

  • nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  • postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie udzielnie zamówienia.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert; odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części na każdym etapie – w tym także po upływie terminu składania ofert – także bez podania przyczyny.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści zapytania ofertowego oraz załączników.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty.

  4. Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz warunkami płatności, a także warunkami na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.


  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować za pośrednictwem platformy zakupowej – www.platformazakupowa/pn/kul.pl poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".


Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz „Oferta Wykonawcy”

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – Wzór umowy



  1. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze sprost.:

    1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu: 81 445 32 30.

    3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

    4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

    5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

    6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

    7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

  1. żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 ww. rozporządzenia;

  2. wniesienia sprzeciwu;

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 formularz ofertowy.docx docx 73.46 2023-11-09 14:45:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 wzór umowy - korekta.pdf pdf 165.42 2023-11-10 12:52:41 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia - korekta.pdf pdf 76.96 2023-11-10 12:53:46 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie zapytanie ofertowe - korekta 2.pdf pdf 207.41 2023-11-14 10:50:11 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu korekta.docx docx 74.36 2023-11-14 10:50:25 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 formularz ofertowy.docx docx 73.46 2023-11-10 12:52:01 Kryterium
Załącznik nr 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu korekta.docx docx 74.36 2023-11-14 10:52:55 Kryterium
Ogłoszenie zapytanie ofertowe - korekta.pdf pdf 205.97 2023-11-10 12:50:59 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 wzór umowy - korekta.pdf pdf 165.42 2023-11-10 12:50:59 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 68.32 2023-11-24 09:37:24 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty II.pdf pdf 66.69 2023-12-12 08:12:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-12 08:12 Karolina Buszko Zamawiający informuje o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu.

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-11-24 09:37 Karolina Buszko Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu.

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-11-14 11:02 Karolina Buszko Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania:

Pytanie nr 1.
w treści zapytania wskazali Państwo konieczność przedłożenia certyfikatu PKJPA. Wnosimy o zmianę zapisu i dopuszczenie innych równoważnych certyfikatów. Wszystkie standardy PKJPA bazują na wytycznych ESOMAR'u. Prosimy zatem o zmianę treści wytycznych na: "posiada aktualny Certyfikat Jakości PKJPA przyznany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku bądź inny równoważny dokument dotyczący jakości usług badawczych, np. ESOMAR Corporate Membership Certificate lub ISO20252." - wówczas zapis będzie sprawiedliwy i nie będzie ograniczał konkurencji. Dziękujemy i czekamy na odpowiedź.

Pytanie nr 2.
Proszę o informację na temat próby badawczej w pierwszej i ostatniej fali. Czy N=1500 ma być zachowane również w ostatniej fali badania?


ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO

Pytanie nr 1.
W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że wprowadza następującą zmianę w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1 zapytania ofertowego dotyczącą warunków udziału w postępowaniu:

„Wykonawca wykaże, że:
1) posiada aktualny certyfikat Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w ramach programu PKJPA lub inny dokument równoważny;
przez dokument równoważny Zamawiający rozumie dokument spełniający łącznie następujące warunki: dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę procedur i praktyk zapewniających najwyższą jakości i rzetelność badań rynku i badań społecznych zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR oraz będący wynikiem niezależnego audytu/kontroli zewnętrznej a ponadto gwarantujący zgodność procedur stosowanych przez Wykonawcę z normami jakości w zakresie badań realizowanych za pośrednictwem Internetu, w których narzędzie badawcze (kwestionariusz) dostępny jest online dla respondentów, w tym badań na panelach internetowych.
Na dowód Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię posiadanego certyfikatu PKJPA lub dokumentu równoważnego”

oraz w treści załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.


Pytanie nr 2.
W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że próba badawcza to w pierwszym pomiarze próba ma wynosić N = 1500, natomiast zakłada się możliwość zmniejszenia liczby osób badanych z pomiaru na pomiar z racji specyfiki badań
podłużnych. Oczekuje się, że w ostatnim pomiarze weźmie udział minimum około 450 osób z racji przyjętych modeli statystycznych.
2023-11-10 12:50 Karolina Buszko Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące pytania:

zwracam się z zapytaniem względem zapisu:

"Badania będą przeprowadzone w dwóch etapach i będą składać się z 5 pomiarów: Etap pierwszy będzie składał się z 3 pomiarów: pomiar pierwszy zawierający 1418 pozycji testowych, pomiar drugi zwierający 141 pozycje testowe, pomiar trzeci zawierający 91 pozycji testowych. Etap ten zostanie przeprowadzony w 2023 r. Etap drugi będzie składał się z kolejnych dwóch pomiarów: pomiar czwarty zawierający 91 pozycji testowych, pomiar piąty zawierający 91 pozycji testowych. Etap ten zostanie przeprowadzony w 2024 r."

czy liczba 1418 pozycji testowych w pomiarze pierwszym na pewno jest taka jaką Państwo założyli? Czy może wkradł się jakiś błąd?

Jeżeli jednak jest poprawna to proszę o informację jaki szacują Państwo czas wywiadu (w minutach) oraz wytyczne względem liczby ankiet w ostatniej fali badania. Czy wychodzimy w pierwszej fali z 1500 i tyle samo mamy osiągnąć w ostatniej?


ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Tak. Potwierdzamy, że liczba 1418 jest pomyłką pisarską. Powinno być 141. W zawiązku
z powyższym informujemy, że wprowadzamy niniejszą korektę do treści zapytania ofertowego
i wzoru umowy.

Załączamy zapytanie ofertowe i wzór umowy po zmianie.

Ogłoszenie zapytanie [...].pdf

Załącznik nr 4 wzór [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu Usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu pn.: „Porównanie trajektorii rozwoju zaburzeń używania alkoholu i zaburzenia korzystania z gier komputerowych wśród młodych dorosłych: znaczenie wczesnych nieadaptacyjnych schematów, trybów schematów, odczuwanego stresu oraz wymiarów osobowości nieprawidłowej – badania podłużne”

Załącznik nr 2 formu [...].docx

Załącznik nr 4 wzór [...].pdf

Załącznik nr 1 opis [...].pdf

Ogłoszenie zapytanie [...].pdf

Załącznik nr 3 oświ [...].docx

1 usługa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ul. aleje Racławickie 14
20-950, Lublin
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wypełnienie formularza ofertowego - Warunkiem formalnym jest złożenie wypełnionego formularza ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 formu [...].docx

(0)
3 Wypełnienie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Warunkiem formalnym jest złożenie wypełnionego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 oświ [...].docx

(0)
4 Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), co zostanie potwierdzone w złożonym formularzu "Oferta Wykonawcy". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 453