Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2023 14:45:00 |
Składania : | 20-11-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nr sprawy: ZZ_DSP/2023/Z/308
Lublin, 9.11.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia:
usługa przeprowadzenia badań podłużnych online na potrzeby projektu pn.:
„Porównanie trajektorii rozwoju zaburzeń używania alkoholu i zaburzenia korzystania z gier komputerowych wśród młodych dorosłych: znaczenie wczesnych nieadaptacyjnych schematów, trybów schematów, odczuwanego stresu oraz wymiarów osobowości nieprawidłowej – badania podłużne”
ZAMAWIAJĄCY:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
NIP: 7120161005, REGON: 000514064
Jednostka prowadząca: Dział Spraw Pracowniczych
Adres strony internetowej: www.kul.pl
TRYB UDZIELENIA ZMÓWIENIA
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
79311000-7 usługi w zakresie przeprowadzania badań ankietowych
79315000-5 usługi badań społecznych
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2024 r.
Etap pierwszy zostanie wykonany nie później niż do 15.12.2023 r.
Etap drugi zostanie wykonany nie później niż do 30.06.2024 r.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z warunkami umowy w dwóch transzach, za etap pierwszy w 2023 r. a za etap drugi w 2024 r. po przekazaniu przedmiotu zamówienia oraz popisaniu przez strony protokołu odbioru oraz otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki nie później niż na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże, że:
posiada
certyfikat Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w ramach
programu PKJPA lub inny dokument równoważny;
przez
dokument równoważny Zamawiający rozumie dokument spełniający
łącznie następujące warunki: dokument potwierdzający stosowanie
przez Wykonawcę procedur i praktyk zapewniających najwyższą
jakości i rzetelność badań rynku i badań społecznych zgodnie z
zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i
Badań Społecznych ICC/ESOMAR oraz będący wynikiem niezależnego
audytu/kontroli zewnętrznej a ponadto gwarantujący zgodność
procedur stosowanych przez Wykonawcę z normami jakości w zakresie
badań realizowanych za pośrednictwem Internetu, w których
narzędzie badawcze (kwestionariusz) dostępny jest online dla
respondentów, w tym badań na panelach internetowych.
Na dowód Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię posiadanego certyfikatu PKJPA lub dokumentu równoważnego”
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełniania powyższych warunków przez Wykonawcę.
WARUNKI PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca składa na formularzu „Oferta wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać (z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku) w walucie polskiej (PLN).
Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
Cena całkowita oferty powinna obejmować wszystkie należne składniki i należności budżetowe związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez względu na to, na której stronie ciąży obowiązek ich odprowadzania oraz wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia.
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę; w przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez danego Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 20.11.2023 r. do godziny 12:00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego, właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy, lub na podstawie pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (jeśli jest konieczne).
Informacja o wyborze oferty zostanie upubliczniona poprzez zamieszczenie informacji na platformie zakupowej.
KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy i realizacji zamówienia.
W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w przedmiotowym postępowaniu zdobył, kolejno, największą liczbę punktów.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie koszty poniesione w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca pokrywa na własny koszt i ryzyko i w związku z tym nie przysługują mu żadne roszczenia wobec Zamawiającego w szczególności w przypadku odrzucenia złożonej przez niego oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
Takie oferty nie
będą podlegały ocenie.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert; odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części na każdym etapie – w tym także po upływie terminu składania ofert – także bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści zapytania ofertowego oraz załączników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty.
Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz warunkami płatności, a także warunkami na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować za pośrednictwem platformy zakupowej – www.platformazakupowa/pn/kul.pl poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz „Oferta Wykonawcy”
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze sprost.:
Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu: 81 445 32 30.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 ww. rozporządzenia;
wniesienia sprzeciwu;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
2023-12-12 08:12 | Karolina Buszko |
Zamawiający
informuje
o
ponownym
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
zgodnie
z
załącznikiem
do
przedmiotowego
komunikatu. |
2023-11-24 09:37 | Karolina Buszko | Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu. |
2023-11-14 11:02 | Karolina Buszko |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania: Pytanie nr 1. w treści zapytania wskazali Państwo konieczność przedłożenia certyfikatu PKJPA. Wnosimy o zmianę zapisu i dopuszczenie innych równoważnych certyfikatów. Wszystkie standardy PKJPA bazują na wytycznych ESOMAR'u. Prosimy zatem o zmianę treści wytycznych na: "posiada aktualny Certyfikat Jakości PKJPA przyznany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku bądź inny równoważny dokument dotyczący jakości usług badawczych, np. ESOMAR Corporate Membership Certificate lub ISO20252." - wówczas zapis będzie sprawiedliwy i nie będzie ograniczał konkurencji. Dziękujemy i czekamy na odpowiedź. Pytanie nr 2. Proszę o informację na temat próby badawczej w pierwszej i ostatniej fali. Czy N=1500 ma być zachowane również w ostatniej fali badania? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO Pytanie nr 1. W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że wprowadza następującą zmianę w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1 zapytania ofertowego dotyczącą warunków udziału w postępowaniu: „Wykonawca wykaże, że: 1) posiada aktualny certyfikat Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w ramach programu PKJPA lub inny dokument równoważny; przez dokument równoważny Zamawiający rozumie dokument spełniający łącznie następujące warunki: dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę procedur i praktyk zapewniających najwyższą jakości i rzetelność badań rynku i badań społecznych zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR oraz będący wynikiem niezależnego audytu/kontroli zewnętrznej a ponadto gwarantujący zgodność procedur stosowanych przez Wykonawcę z normami jakości w zakresie badań realizowanych za pośrednictwem Internetu, w których narzędzie badawcze (kwestionariusz) dostępny jest online dla respondentów, w tym badań na panelach internetowych. Na dowód Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię posiadanego certyfikatu PKJPA lub dokumentu równoważnego” oraz w treści załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. Pytanie nr 2. W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że próba badawcza to w pierwszym pomiarze próba ma wynosić N = 1500, natomiast zakłada się możliwość zmniejszenia liczby osób badanych z pomiaru na pomiar z racji specyfiki badań podłużnych. Oczekuje się, że w ostatnim pomiarze weźmie udział minimum około 450 osób z racji przyjętych modeli statystycznych. |
2023-11-10 12:50 | Karolina Buszko |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania:
zwracam się z zapytaniem względem zapisu: "Badania będą przeprowadzone w dwóch etapach i będą składać się z 5 pomiarów: Etap pierwszy będzie składał się z 3 pomiarów: pomiar pierwszy zawierający 1418 pozycji testowych, pomiar drugi zwierający 141 pozycje testowe, pomiar trzeci zawierający 91 pozycji testowych. Etap ten zostanie przeprowadzony w 2023 r. Etap drugi będzie składał się z kolejnych dwóch pomiarów: pomiar czwarty zawierający 91 pozycji testowych, pomiar piąty zawierający 91 pozycji testowych. Etap ten zostanie przeprowadzony w 2024 r." czy liczba 1418 pozycji testowych w pomiarze pierwszym na pewno jest taka jaką Państwo założyli? Czy może wkradł się jakiś błąd? Jeżeli jednak jest poprawna to proszę o informację jaki szacują Państwo czas wywiadu (w minutach) oraz wytyczne względem liczby ankiet w ostatniej fali badania. Czy wychodzimy w pierwszej fali z 1500 i tyle samo mamy osiągnąć w ostatniej? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Tak. Potwierdzamy, że liczba 1418 jest pomyłką pisarską. Powinno być 141. W zawiązku z powyższym informujemy, że wprowadzamy niniejszą korektę do treści zapytania ofertowego i wzoru umowy. Załączamy zapytanie ofertowe i wzór umowy po zmianie. |
Komunikaty