Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00481440/01 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku

Piotr Zilbert
Powiat Kłodzki
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2023 08:32:00
Składania : 29-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 29-11-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogólny opis przedmiotu zamówienia - hala sportowa.docx docx 62931.32 2023-11-08 08:32:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 66.75 2023-11-08 08:32:00 Postępowanie
mapa z lokalizacją projektowanej hali.pdf pdf 265.06 2023-11-08 08:32:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 191.76 2023-11-08 08:32:00 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 189.93 2023-11-08 10:32:20 Postępowanie
Zmiana SWZ Oświadczenie nr 3 i nr 4 do SWZ - 10.11.23.docx docx 17.22 2023-11-10 11:14:03 Postępowanie
Zmiana SWZ 10.11.23..pdf pdf 24.95 2023-11-10 14:04:42 Postępowanie
Zapytania do SWZ z wyjaśnieniami 20.11..pdf pdf 212.22 2023-11-20 15:31:08 Postępowanie
mapa z lokalizacją hali i zaplecza.pdf pdf 266.22 2023-11-21 07:38:13 Postępowanie
Zapytania do SWZ z wyjaśnieniami 22.11..pdf pdf 34.17 2023-11-22 09:29:42 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - termin składania ofert.pdf pdf 35.89 2023-11-23 11:47:43 Postępowanie
Zmiana odpowiedzi do SWZ z dnia 20.11.2023 r. i terminu składania ofert.pdf pdf 73.51 2023-11-23 12:21:55 Postępowanie
Zmiana odpowiedzi do SWZ z dnia 20.11.2023 r. i terminu składania ofert.pdf pdf 73.51 2023-11-23 12:23:23 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 43.02 2023-12-28 12:42:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-28 12:42 Piotr Zilbert Kłodzko. 28.12.2023 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1
57-300 Kłodzko


Zawiadomienie o wyborze oferty

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku.


1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że w w/w postępowaniu o zamówienie publiczne wybrano ofertę: SPORT HALLS Sp. z o.o. ul. Krakowska 41/76. 50-424 Wrocław
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2. Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

L.p. Wykonawca Cena / Gwarancja
1. INTERHALL Sp. z o.o. ul. Milowicka 1F. 40-312 Katowice
4.591.799,47 zł – 43,7 pkt
60 mies. – 28 pkt
Razem – 71,7 pkt
2. RSsport s.c. M. Rybicki, Ł. Staszczak. ul. Chodakowska 24/17. 03-826 Warszawa
4.059.000,00 zł – 49,5 pkt
84 mies. – 40 pkt
Razem – 89,5 pkt
3. SPORT HALLS Sp. z o.o. ul. Krakowska 41/76. 50-424 Wrocław
3.349.999,71 zł – 60 pkt
84 mies. – 40 pkt
Razem – 100 pkt

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-29 15:20 Piotr Zilbert Kłodzko. 29.11.2023 r.


Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1
57-300 Kłodzko

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku.


Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) zamawiający udostępnia informacje o ofertach otwartych.


Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny lub koszty zawarte w ofertach.

L.p. Wykonawca Cena / Gwarancja
1. INTERHALL Sp. z o.o. ul. Milowicka 1F. 40-312 Katowice 4.591.799,47 zł / 60 mies.
2. RSsport s.c. M. Rybicki, Ł. Staszczak. ul. Chodakowska 24/17. 03-826 Warszawa 4.059.000,00 zł / 84 mies.
3. SPORT HALLS Sp. z o.o. ul. Krakowska 41/76. 50-424 Wrocław 3.349.999,71 zł / 84 mies.
2023-11-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) informuje, że na sfinansowanie w/w zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć kwotę 3.225.000,00 zł.
2023-11-23 12:23 Piotr Zilbert Kłodzko. 23.11.2023 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1
57-300 Kłodzko

Postępowanie o zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku.

1. Działając na podstawie art. 284 ust. 1 oraz art. 286 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zmienia treść odpowiedzi na zapytanie do specyfikacji warunków zamówienia z dnia 20.11.2023 w następujący sposób:

„Pytanie: Zamawiający w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określił minimalne parametry techniczne dotyczące powłok PVC. Z uwagi na fakt, że system membran to bardzo istotny element przedmiotu zamówienia, w którym ważne są parametry wytrzymałościowe membran oraz potwierdzenie przepuszczalności świetlnej czy Zamawiający wymaga, aby na etapie składania ofert Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań jakościowych w zakresie tj:
a. Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej ), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem oraz potwierdzać min. 5 lat gwarancji na materiał do produkcji powłok.
b. Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs2 d0.
c. Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywającą zgrzewu dla powłoki zewnętrznej i wewnętrznej zgodnie z normą
PN-EN ISO 1421:2017-02.
d. Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające translucentność do systemu powłok (powłoki zewnętrznej i wewnętrznej zbadanej razem) potwierdzającej wymagania zamawiającego dla długości fali 550 nm.
e. Próbki powłoki wewnętrznej i zewnętrznej o wymiarach min. 10 x 15cm wraz z etykietą producenta.

Odpowiedź: Zamawiający będzie wymagał w/w dokumentów na etapie realizacji zadania i odbioru przedmiotu zamówienia”.

2. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść specyfikacji warunków zamówienia w następujący sposób:

1) XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert upływa dnia 29 listopada 2023 r. o godzinie 10:00
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_klodzko
3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 listopada 2023 r. godz. 11:00

2) XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni tj. do 28 grudnia 2023 r.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Przy czy pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie

Zmiana odpowiedzi do [...].pdf

2023-11-22 07:43 Piotr Zilbert Kłodzko. 21.11.2023 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei
57-300 Kłodzko




Postępowanie o zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku

Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje zapytania do specyfikacji warunków zamówienia wraz z wyjaśnieniami.

1. Prosimy o wyjaśnienie czy przyłącze energetyczne dla zasilania hali i zaplecza sanitarno- szatniowego wraz z uzyskaniem warunków od operatora jest po stronie wykonawcy?
Odp.: Tak, przyłącze energetyczne dla zasilania hali i zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z uzyskaniem warunków od operatora jest po stronie wykonawcy.

2. Czy jest możliwość wpięcia projektowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w istniejące uzbrojenie terenu na działce Inwestora ?
Odp.: Tak, jest możliwość wpięcia projektowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w istniejące uzbrojenie terenu na działce Inwestora.
2023-11-20 15:29 Piotr Zilbert Kłodzko. 16.11.2023 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei
57-300 Kłodzko


Postępowanie o zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku


Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje zapytania do specyfikacji warunków zamówienia wraz z wyjaśnieniami.

1. Prosimy o naniesienie na załączonej przez Państwa mapie z lokalizacją projektowanej hali, miejsce usytuowania zaplecza sanitarno – szatniowego oraz potwierdzenie, że będzie na zewnątrz bryły hali.
Odp. W załączeniu mapka z proponowanym umiejscowieniem zaplecza sanitarno-szatniowego
umiejscowionego na zewnątrz bryły hali z łącznikiem do hali. (mapa w załączeniu)

2. Czy zamawiający przewiduje budowę łącznika pomiędzy halą a zapleczem i łącznika między budynkiem szkoły a zapleczem? Prosimy o naniesienie na mapie tego miejsca.
Odp. Łącznik tylko z zapleczem sanitarno-szatniowym.

3. Prosimy o informację czy Zamawiający posiada dokumentację geologiczną oraz jej udostępnienie
Odp. Zamawiający nie posiada dokumentacji geologicznej.

4. Czy zamawiający przewiduje wycinkę drzew? Jeżeli tak to proszę o podanie ilości drzew i średnicy.
Odp. Tak tylko w niezbędnym zakresie potrzebnym do budowy hali.

5. Czy zamawiający przewiduje oprócz rozbiórki betonowych trybun również rozbiórkę skarpy na której posadowiona jest trybuna?
Odp. Tylko w niezbędnym zakresie potrzebnym do budowy hali.

6. Prosimy o podanie wymiarów sceny mobilnej.
Odp. 3,00 x 4,00 i wys. Od 0,6 do 1,00 m z barierami i schodami.

7. Opis przedmiotu zamówienia zakłada, że źrodłem zasilania hali będzie system grzewczy na olej opałowy. Systemy grzewcze dedykowane do hal łukowych to urządzenia zewnętrzne nie wymagające obudowania kontenerem ponieważ ich konstukcja jest odporna na warunki atmosferyczne. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza rezygnację z obudowania kontenerem systemu grzewczego, który jest odporny na warunki zewnętrzne i nie wymaga obudowy kontenerowej.
Odp. Tak dopuszczamy rezygnację z obudowania kontenerem systemu grzewczego.

8. Proszę o potwierdzenie ilości i dookreślenia zabudowanie sprzętu sportowego w hali i innego wyposażenia takiego jak ławki, trybuny etc.
a)Siatka do siatkówki ze słupkami tulejowanymi do siatkówki; ilość: 1 komplet
b) Kosz do koszykówki na słupie tulejowanym; ilość: 2 szt. / 1komplet
c) Stanowisko sędziowskie; ilość: 1 szt .
1) Elektroniczna tablica wyników; ilość: 2 szt.
2) Strzelnica mobilna; ilość: 4 stanowiska
3) Osłona słupów konstrukcyjnych; TAK
4) Ławki ilość 10 szt.
5) Trybuny ile miejsc w każdej, ile sztuk? – trybuny składane 3 rzędowe, na 108 miejsc posiadające wejścia

9. Prosimy o informację, czy poza białym montażem należy przewidzieć w wycenie wyposażenie kontenerów szatniowych wraz z podaniem ilości sztuk np.:
1) Moduły szatniowe (wieszako-szafki); ilość: 60 szt.
2) Biurko z płyty meblowej; ilość: 2 szt.
3) Krzesło obrotowe w pokoju/strzelnicy: ilość: 2 szt.
4) Szafa; ilość: 2 szt.

10. Zamawiający w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określił minimalne parametry techniczne dotyczące powłok PVC. Z uwagi na fakt, że system membran to bardzo istotny element przedmiotu zamówienia, w którym ważne są parametry wytrzymałościowe membran oraz potwierdzenie przepuszczalności świetlnej czy Zamawiający wymaga, aby na etapie składania ofert Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań jakościowych w zakresie tj:
a. Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej ), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem oraz potwierdzać min. 5 lat gwarancji na materiał do produkcji powłok.
b. Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs2 d0.
c. Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywającą zgrzewu dla powłoki zewnętrznej i wewnętrznej zgodnie z normą
PN-EN ISO 1421:2017-02.
d. Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające translucentność do systemu powłok (powłoki zewnętrznej i wewnętrznej zbadanej razem) potwierdzającej wymagania zamawiającego dla długości fali 550 nm.
e. Próbki powłoki wewnętrznej i zewnętrznej o wymiarach min. 10 x 15cm wraz z etykietą producenta.
Odp. Tak wymaga złożenia na etapie składania ofert w/w dokumentów.

11. W związku z faktem, że do zabudowania na boisku będzie wymagana nawierzchnia poliuretanowa informuję, że większość nawierzchni poliuretanowych nie posiada atestu trudnopalności, co może stać się powodem braku odebrania obiektu przez Straż Pożarną. Proszę zatem o podanie rozwiązania w zakresie tejże nawierzchni poliuretanowej oraz informację, czy Zamawiający będzie żądał w tym zakresie do przedłożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających właściwości nawierzchni np.:
1. Kompletny raport z badan wykonany przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe (labosport, Isa Sport lub Sport Labs) wykonany zgodnie z wymogami normy EN 14904 potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych nawierzchni.
2. Kompletny raport z badania zawartości Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych (WWA)
3. Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN 18035-6:2021, wydane przez laboratorium posiadające akredytacje, potwierdzające wartości pierwiastków śladowych.
4. Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta nawierzchni.
5. Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na wskazanym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji. Gwarancja winna określać miejsce
wbudowania oraz wykonawcę.
6. Sprawozdanie z badań reakcji na ogień posadzek wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające, że nawierzchnia poliuretanowa spełnia wymagania normy PN-EN 13501-1:2019-02 dla materiałów podłogowych klasy Cfl-s1 jako materiał trudno zapalny.
7. Aktualny Atest Higieniczny PZH lub równoważny potwierdzający możliwość zastosowania nawierzchni w halach sportowych.
8. Aktualny certyfikat REACH potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami rozporządzenia REACH.
Żądanie tych dokumentów na etapie składania ofert da pewność Zamawiającemu, że nawierzchnia może być zabudowana wewnątrz hali i tym samym przejdzie odbiory przez PSP.
Odp. Nawierzchnia poliuretanowa ma posiadać atest o trudnopalności i inne właściwości, które zapewni jej bezpieczne użytkowanie co powinna określać dokumentacja projektowa wykonana zgodnie z art. 5 Prawa budowlanego. Według zapisów SWZ w Opisie ogólnym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) - Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej (odbiorowej) lit. j) - odbiór końcowy budowy hali przez Zamawiającego od Wykonawcy odbędzie się po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. Podsumowując wskazane w/w dokumenty będą potrzebne Wykonawcy na etapie realizacji zadania, tak aby odbiór przez PSP był pozytywny.

12. Zamawiający w SWZ określił wymóg zdolności technicznej lub zawodowej. Opis wymaganej zdolności ujmuje wiele aspektów technicznych w zakresie technologii budowy (drewno klejone) i przeznaczenia wykonanych obiektów (obiekt wielofunkcyjny). Dodatkowo w mojej ocenie określenie "zgrzewanie mechaniczne" jest błędnym zapisem. Czy Zamawiający zaakceptuje zapis SWZ o treści: "O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej z dachem łukowym z pokryciem z podwójnej powłoki PVC o wartości minimum 1 mln. złotych brutto każda.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę. Wymagania dotyczące „konstrukcji z drewna klejonego” są zgodne z zapisami Regulaminu naboru wniosków Programu Olimpia oraz wariantem wykonania zadaszenia zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie budowy „hali”.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 10583