Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-11-2023 14:04:00 |
Składania : | 17-11-2023 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Poznań, 07 listopad 2023 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE WARP-13/Z/2023
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz.
1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia/umowy jest wykonywanie
w okresie od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. usług pocztowych w
obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby zamawiającego jako nadawcy
przesyłek listowych i paczek pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo pocztowe, a także odbiór oraz transport przesyłek
listowych i paczek pocztowych z siedziby zamawiającego w celu nadania przez
wykonawcę w ww. okresie.
2.
Przedmiot zamówienia stanowią w
szczególności:
1)
usługi pocztowe w rozumieniu art. 2 ust. 1 Prawa pocztowego, polegające na
przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek oraz ewentualnych ich
zwrotach – całość w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym przesyłki
listowe w obrocie krajowym i zagranicznym;
przesyłki listowe są to: przesyłki listowe nierejestrowane, przesyłki
listowe rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za
pokwitowaniem odbioru oraz przesyłki listowe rejestrowane za zwrotnym potwierdzeniem
odbioru (doręczenia) przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za
pokwitowaniem odbioru oraz przesyłki listowe krajowe, rejestrowane i
nierejestrowane, które powinny być doręczone w dniu następnym po dacie nadania,
jednak nie później niż w 4. dniu od dnia nadania u wykonawcy (ekonomiczne), a
także przesyłki listowe zagraniczne, doręczane na terenie Europy, rejestrowane
i nierejestrowane, które powinny być doręczone nie później niż w 6. dniu od
daty nadania u wykonawcy (priorytetowe) i przesyłki listowe zagraniczne, doręczane
poza Europą, które powinny być doręczone nie później niż w 14. dniu od daty
nadania u wykonawcy;
paczki pocztowe są to: paczki pocztowe krajowe, rejestrowane, które
powinny być doręczone nie później niż w 4. dniu od daty nadania u wykonawcy,
paczki pocztowe w obrocie zagranicznym na terenie Europy, rejestrowane, które
powinny być doręczone nie później niż w 7. dniu od daty nadania u wykonawcy;
2)
usługi dodatkowe dotyczące przesyłek listowych rejestrowanych i paczek
pocztowych rejestrowanych (ostrożnie traktowanych), polegające na zwrotnym
potwierdzeniu odbioru ww. przesyłki oraz zwrocie do siedziby zamawiającego ww.
przesyłek pocztowych, których nie dostarczono adresatom;
3)
odbieranie przesyłek listowych i paczek pocztowych z biura obsługi klienta
zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego, dostarczenie ich do placówki
pocztowej w celu nadania i dostarczenie zamawiającemu w dniu następnym po dniu
nadania, potwierdzenia nadania ww. przesyłek i paczek.
3.
W formularzu cenowym (załączniku nr 1)
zestawiono wszystkie rodzaje przesyłek listowych i paczek pocztowych,
podlegające wycenie i obsłudze zgodnie z umową przez wykonawcę, z
uwzględnieniem ich wagi, maksymalnych terminów doręczenia oraz wielkości (wymiarów).
4.
Wykonawca zapewnia zamawiającemu dostarczenie
(bez naruszenia tajemnicy korespondencji) do adresatów mających swoje siedziby
lub miejsca zamieszkania w kraju lub za granicą RP wszystkich przesyłek
listowych oraz paczek pocztowych, które zamawiający przekazał wykonawcy w celu
ich nadania do odpowiednich adresatów.
5.
Zamawiający zobowiązuje się do właściwego,
uporządkowanego, przygotowania przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz
sporządzenia zestawień dla przygotowanych do wysłania:
a)
przesyłek listowych rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki listowej do
pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał
przeznaczony jest dla wykonawcy, a kopia stanowi dla zamawiającego potwierdzenie
nadania danej partii przesyłek listowych rejestrowanych;
b)
przesyłek listowych nierejestrowanych - zestawienie ilościowe według
poszczególnych kategorii wagowych, sporządzone dla celów rozliczeniowych w
dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony jest dla wykonawcy, a kopia
stanowi dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek
listowych zwykłych;
c)
paczek pocztowych – wpisanie każdej paczki pocztowej do pocztowej książki
nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony jest dla
wykonawcy, a kopia stanowi dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii
paczek pocztowych rejestrowanych.
6.
Zamawiający umieszcza w sposób trwały i
czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę,
jednocześnie określając na stronie adresowej przesyłki rodzaj, jako przesyłki
listowe rejestrowane, przesyłki listowe rejestrowane za zwrotnym potwierdzeniem
odbioru (doręczenia) przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za
pokwitowaniem odbioru, a także przesyłki listowe krajowe, które powinny być
doręczone w dniu następnym po dniu nadania i nie później niż w 4. dniu od dnia
nadania u wykonawcy. Przesyłki listowe i paczki pocztowe zwane są dalej łącznie
przesyłkami.
7.
Przesyłki przygotowane (uporządkowane i
zaadresowane) przez zamawiającego do wysyłki będzie odbierać przedstawiciel
wykonawcy po okazaniu zamawiającemu stosownego upoważnienia, z siedziby zamawiającego Wielkopolskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o., ul. Piekary 19, codziennie
od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00-14:30, z wyjątkiem dni ustawowo
wolnych od pracy. Całkowita masa przesyłek przygotowanych do odbioru w każdym
dniu nie przekroczy 50 kg.
8. Oddział
w Pile ul. Grunwaldzka 2, Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile ul.
Grunwaldzka 2 oraz Punkt Informacyjny WARP w Kaliszu ul. Zacisze 2 będą we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku dostarczać przesyłki
listowe i paczki do najbliższego dla siedziby oddziału, punktu odbioru
wskazanego przez wykonawcę.
9. Zamawiający będzie stosować wyłącznie swoje
opakowania przesyłek; nie dopuszcza się stosowania opakowań wykonawcy, jednak w
skrajnych przypadkach dopuszcza się również stosowanie opakowań wykonawcy.
10.
Wykonawca zobowiązuje się do przekazania wzorów
wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i będących przesyłkami najszybszej kategorii oraz wzoru oznaczenia umożliwiającego
identyfikację umowy na
podstawie której świadczone są usługi pocztowe.
11.
Wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty
potwierdzające liczbę i rodzaj nadanych przesyłek, pokwitowane przez punkt
wysyłkowy, najpóźniej dzień po nadaniu przesyłek. Wykonawca zobowiązany jest
doręczać przesyłki do siedziby zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca doręczy do siedziby
zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki
niezwłocznie po jej doręczeniu. W przypadku nieobecności adresata,
przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki
(awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie
7 dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata.
Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie, wykonawca
sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7
dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest
zamawiającemu.
12.
Wykonawca dostarczy i przekaże zamawiającemu
bez dodatkowych opłat druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek
krajowych i zagranicznych, druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla specjalnych
przesyłek listowych nadawanych w placówce Poczty Polskiej S.A. oraz druki
służące do nadawania paczek pocztowych w formie listów przewozowych – każdy ww.
rodzaj druków (formularzy) w ilości zamówionej każdorazowo przez pracownika
zamawiającego.
13.
Wartość należności
za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako
suma iloczynu ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie za dany rodzaj przesyłki
oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju i usługi odbioru korespondencji
z siedziby Zamawiającego.
14.
Ilości wskazane w Formularzu cenowym - załączniku
nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu
porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym
zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w
wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1).
15.
Liczby przesyłek
ujętych w formularzu cenowym w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec
zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym
samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych
w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
16.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z usługi w
oddziale lub punkcie w momencie zamknięcia działalności w tejże lokalizacji.
17. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV):
64110000-0 usługi pocztowe
18. Wykonawca
świadczyć będzie usługi w okresie od
dnia 02.01.2024 r do 31.12.2024 r, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na
realizację umowy (wartości umowy), w zależności, które zdarzenie wcześniej
zaistnieje.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a)
wpis do rejestru operatorów pocztowych (dla działalności
pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe (Dz. U. 2017 poz. 1481) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
(Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów
do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której
Zamawiający pobierze dokument),
b)
wpis do KRS lub CEIDG
(Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże
link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).
c)
Wypełniony formularz cenowy (załącznik
nr 1),
d)
Wypełniony formularz ofertowy (załącznik
nr 2),
e)
oświadczenie dot.
przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3),
f)
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
(załącznik nr 4).
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem
osobistym (zaawansowanym podpisem
elektronicznym) przez
osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy (wymienione
we właściwym rejestrze lub ewidencji)
bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię
stosownego pełnomocnictwa;
2.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę dla każdej z części zamówienia.
Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu
składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą
ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
4.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
6.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
8.
Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w
postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 17.11.2023 r.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00,
e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
· Cena - waga 100 % maks. ilość punktów 100
Przyznaje się punkty według
kryterium „cena”:
Cn
Ilość
punktów = ------------ x 100 x „waga kryterium”
Cbo
gdzie:
Cn najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo cena brutto badanej oferty.
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za
pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. ZWIAZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną
ofertą przez okres
30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego
terminu.
IX.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie
zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
X.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca
świadczyć będzie usługi w okresie od
dnia 02.01.2024 r do 31.12.2024 r, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na
realizację umowy (wartości umowy), w zależności, które zdarzenie wcześniej zaistnieje.
XI.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów
WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności
wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na każdym jego
etapie - bez podania przyczyn,
w szczególności bez
wyłonienia najkorzystniejszej
oferty, a także po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty,
a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Oferentów
informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów,
co do których,
wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu
w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
WARP-13/Z/2023 - Załącznik
nr 1 - Formularz cenowy
WARP-13/Z/2023 - Załącznik
nr 2 - Formularz ofertowy
WARP-13/Z/2023 - Załącznik
nr 3 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia
WARP-13/Z/2023 - Załącznik
nr 4 – Oświadczenie
wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 lub art. 14 RODO.
2023-11-23 08:29 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |
2023-11-17 08:38 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający w załączeniu przesyła kolejne (nr 2) odpowiedzi na zadane pytania do zapytania ofertowego. |
2023-11-14 13:37 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający w załączeniu przesyła odpowiedzi na zadane pytania do zapytania ofertowego. |
Komunikaty