Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-11-2023 12:30:00 |
Składania : | 27-11-2023 12:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Przedmiot zamówienia:
Przegląd okresowy zasilaczy UPS współpracujących z układami „IT” szt. 9 i w Serwerowni w ilości 1szt.
II. Modele zasilaczy:
1. UPS typ "Digital Energy LP Series 20kVA;
2. UPS typ HCP 60kVA f-my "Comex";
3. UPS typ HCP 30 kVA "Comex";
4. UPS typ ST11MPRT 10 9kVA prod. "Star UPS";
5. UPS "Galaxy 5500" 80kVA prod. "Schneider";
6. UPS typ HT 33010 4 kVA;
7. UPS typ JR – 10kVA „Cover”;
8. UPS typ JR – 10kVA „Cover”;
9. UPS typ RM – 150/25C 75kVA;
10. UPS typ HT 33020 20kVA;
III. Zakres prac przy zasilaczach UPS:
Czynności:
- kontroli nastaw parametrów elektrycznych zasilacza UPS
(napięcie i prąd ładowania baterii, napięcie wyjściowe);
- sprawdzenie poprawności
wskazań na wyświetlaczu (ewent. kalibracja)
- kontroli stanu połączeń
logicznych;
- kontrola stanu kondensatorów szyny DC, elementów energoelektroniki
oraz dławików;
- sprawdzenia trybów pracy:
normalna, bateryjna, bypass;
- kontroli stanu wentylatorów
chłodzących;
- kontroli stanu połączeń energetycznych;
- oczyszczenie zasilacza;
- sprawdzenia bezpieczeństwa użytkownika;
- pomiar rezystancji
wewnętrznej każdego bloku akumulatora określającej ich stan;
- sporządzenie protokołu końcowego.
IV. Wymagane od Wykonawcy:
Znajomość urządzeń UPS, potwierdzona
wykonaniem przeglądu UPS – ów:
- 2 usługi w ostatnich 2-ch latach (dołączyć scany stosownych „listów
referencyjnych).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty