Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2023 15:19:00 |
Składania : | 13-11-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa
polegająca na:
1. Legalizacji
3 butli o poj. 80l systemu sygnalizacji alarmu pożaru
i sterowania gaszeniem SUG Inergen FIRE EATER 300bar (Centrala Schrack IP CXE)
wraz z wymianą węży i zaworów w butlach. Usługa legalizacji powinna obejmować:
1) transport
zalegalizowanych butli,
2) rozbrojenie systemu
automatycznego sterowania gaszeniem,
3) demontaż starych butli
systemu SUG,
4) wymiana węży w systemie
SUG,
5) zazbrojenie systemu SUG
za pomocą zalegalizowanej butli z nowymi zaworami,
6) wykonanie testów
funkcjonalnych systemu,
7) dostarczenie protokołów
potwierdzających legalizacje butli w odpowiedniej jednostce UDT,
8) transport zdemontowanych
butli do miejsca legalizacji, ich ponownego napełnienia i przejęcia na stan
magazynowy Wykonawcy.
2. Dostawa i wymiana tłumików T2 IN-1’’ w ilości
4 szt. w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego znajdującego się w budynku „B”
Szkoły Policji w Katowicach.
WYKONAWCA
MA OBOWIĄZEK POSIADAĆ ORAZ PRZEDŁOŻYĆ AUTORYZACJĘ PRODUCENTA INSTALACJI INERGEN
FIRE EATER oraz SCHRACK
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia zgodnie z DTR producentów urządzeń, obowiązującymi
normami i warunkami technicznymi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i
ppoż.
5.
Wykonawca
zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z
Zamawiającym.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół
potwierdzający wykonanie zlecenia oraz protokoły/certyfikaty potwierdzające
legalizacje butli.
8.
Wykonawca udzieli gwarancji Producenta na wykonane
zlecenie na okres
min. 12 miesięcy.
9.
Wykonawca zobowiązany jest, by po realizacji
zlecenia dokonać wpisu do książki eksploatacji systemu ppoż.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Podstawą przyjęcia faktury od Wykonawcy jest
podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, stwierdzający kompletność i
zgodność ze zleceniem.
2.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
3.
W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
4.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
5.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 15 grudnia 2023 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty