Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OPWiK/25/P/2023 Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce” w ramach programu Program Fundusze Europejskie Na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR”

Przetargi OPWIK
Miasto Ostrołęka Oddział: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 06-11-2023 10:58:00
Składania : 10-11-2023 13:00:00
Otwarcia : 10-11-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 na opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów
dla zadania:

„Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym ul. Kołobrzeskiej
w Ostrołęce”.

 

Zamawiający:

      Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., ul. Kurpiowska 21,

07-410 Ostrołęka.

 I.     Osoby upoważnione do kontaktów:

Rafał Boruch - rafal.boruch@opwik.pl

Emilia Woźniak – emilia.wozniak@opwik.pl

II.     Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów
dla zadania: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym ul. Kołobrzeskiej
w Ostrołęce”.  Celem inwestycji jest opracowanie sposobu przebudowy istniejącej sieci wodociągowej (azbestowo-cementowej DN150mm) o długości około 450 m w ul. Kołobrzeskiej (działka ozn. nr geod. 30396/33, numer obrębu: 0003, Id działki: 146101_1.0003.30396/33) na odcinku od skrzyżowania z Al. Wojska Polskiego (włączenie w rejonie działki ozn. nr geod. 30435/2, numer obrębu: 0003, Id działki: 146101_1.0003.30435/2 do połączenia z istniejącą siecią wodociągową DN150 mm w rejonie działki 30396/30 (numer obrębu: 0003, Id działki: 146101_1.0003. 30396/30) przy ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce. 

Zamawiający udostępni Projekt budowlany dotyczący ww. zadania z 2018 roku.

Program funkcjonalno – użytkowy musi stanowić dokument zawierający kompletne dane techniczne
i jakościowe dotyczące całego zadania (zakres rzeczowy, parametry techniczne projektowanych instalacji
i urządzeń, wycena wszystkich zadań dotyczących rzeczowego zakresu projektu, parametry produktów
i rezultatów projektu oraz dane pozwalające na spełnienie kryteriów podanych w Regulaminie Konkursu
FENX.02.05 „Woda do spożycia”, w ramach programu Program Fundusze Europejskie Na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR”)
(patrz załączniki do Regulaminu Wyboru Projektów
działania FENX.02.05 „Woda do spożycia”, w ramach programu Program Fundusze Europejskie Na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR”).

Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby:

1) okres gwarancji i rękojmi wynosił 24 miesiące;

a) bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru opracowania,

b) w ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie w terminie 5 dni roboczych wszelkich wad w opracowaniu, które ujawnią się w okresie gwarancji lub rękojmi, a które wynikają z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy,

c) jeżeli Wykonawca nie usunie wad w opracowaniu, ujawnionych w okresie gwarancji, w terminie 5 dni roboczych, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy.

Prawa autorskie majątkowe:

wraz z odbiorem opracowania Wykonawca przekazuje, a Zamawiający przejmuje autorskie prawa majątkowe do opracowania wykonanego w ramach zlecenia. W ramach przejętych praw majątkowych Zamawiający będzie mógł bez zgody Wykonawcy i bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy oraz bez żadnych ograniczeń czasowych i ilościowych:

1)    użytkować opracowanie na własny użytek w celach realizacji przedmiotowych inwestycji, w tym

w szczególności przekazywać opracowanie lub jego dowolną część, a także jego kopie:

a) innym wykonawcom jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych opracowań projektowych,

b) stronom trzecim biorącym udział w procesie inwestycyjnym;

2) wykorzystywać opracowanie lub jego dowolną część do prezentacji, w tym na stronach internetowych;

3) wykorzystywać opracowanie lub jego dowolną część do opracowania innych dokumentacji projektowych; 4) wprowadzać opracowanie lub jego dowolną część do pamięci komputera na dowolnej liczbie własnych stanowisk komputerowych;

5) zwielokrotniać opracowanie lub jego część dowolną techniką.

III.            Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 05.12.2023 r.

IV.              Opis sposobu wyboru oferty

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:

    Cena (waga 100 % = 100 pkt) liczona wg wzoru C = Cn/Cb x 100 pkt

    gdzie Cn - Cena najniższej oferty, Cb - Cena badanej oferty

    Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.

VII.          Wynagrodzenie

1)    Podstawą do wystawienia  faktury będzie dokonany odbiór przedmiotu zamówienia i obustronnie podpisany protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu umowy.

2)    Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazane na wskazany przez niego rachunek bankowy.

3)    Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

VIII.          Czas związania ofertą: 30 dni.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty

niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców.

  IX.           Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO), Zamawiający informuje, że:

1.      Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;

2.      Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;

3.      Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce” w ramach programu Program Fundusze Europejskie Na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR” prowadzonym w trybie uproszczonym.

4.      Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;

5.      Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

6.      Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7.      W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8.      Wykonawca posiada:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy*

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

-        na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
inofrmacja z otwarcia.pdf pdf 139.01 2023-11-10 13:35:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-10 13:35 Przetargi OPWIK Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z otwarcia.

inofrmacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce” Wartość zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę wpisać "Oświadczam"/lub podlegam wykluczeniu (0)
6 Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Zapytaniem Ofertowym i nie wnosimy do niego zastrzeżeń, - otrzymaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty. - Oświadczam/y (0)
7 nie podlegam(y) wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w Regulaminie Przeprowadzania Przetargów i Udzielania Zamówień w OPWiK Sp. z o.o. dostępnym na stronie: https://www.opwik.pl/sites/default/files/2023-05/uchwala%20nr26.pdf - Oświadczam/y (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 325