Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2023 07:51:00 |
Składania : | 13-11-2023 07:00:00 |
Otwarcia : | 13-11-2023 07:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, Sądu Rejonowego w Mogilnie,Sądu Rejonowego w Nakle, Sądu Rejonowego w Tucholi i Sądu Rejonowego w Żninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 1-7.
Wzór umowy stanowi załącznik do postępowania.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy, wniesienia i ustawienia mebli.
Gwarancja na wykonane meble 24 m-ce.
Termin realizacji zamówienia: do 22 grudnia 2023r.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca wystawi odrębne faktury dla poszczególnych sadów, zgodnie z poniższymi danymi oraz dostarczy je do płatników:
a) Nabywca/Płatnik: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905
b) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131
Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Mogilnie,
ul. Sądowa
21,
c) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131
Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Nakle,
ul. Sądowa 3,
c) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Tucholi, ul. Świecka 28, 89-500 Tuchola,
d) Nabywca: Sąd Okręgowy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz, NIP-953-11-00-905, Płatnik: Sąd Rejonowy w Żninie, ul. Plac Wolności 17, 88-400 Żnin.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32-53-185 lub 285
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty