Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zaprojektowanie i wykonanie montażu nowej instalacji elektrycznej dla lokali użytkowych położonych w budynku NZOZ przy ul. Winiary 52 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielnic.

Deadlines:
Published : 03-11-2023 14:03:00
Placing offers : 13-11-2023 10:00:00
Offers opening : 13-11-2023 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Zaprojektowanie i wykonanie montażu nowej instalacji elektrycznej dla lokali użytkowych położonych w budynku NZOZ przy ul. Winiary 52 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielnic. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Istotne Postanowienia Umowne stanowiące załącznik do postępowania.


Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (61) 415-8869

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
IPU - zaprojektowanie i wykonanie inst. elektrycznej ul. Winiary 52.pdf pdf 646.91 2023-11-03 14:03:00 Proceeding
PFU Winiary 52.pdf pdf 1409.82 2023-11-03 14:03:00 Proceeding

Announcements

2023-11-15 06:29 Katarzyna Bożys Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu prowadzonym na podstawie Regulaminu złożone zostały dwie oferty. Pierwsza oferta została złożona przez firmę MARON na kwotę 140.220,00 zł brutto, druga oferta została złożona przez firmę Team Projekt FM sp. z o.o. z ceną 174.660,00 zł brutto.
Zamwiający na realizacją przedmiotu zamówienia zmierzał przeznaczyć kwotę 145 217,78 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie Dokumentacji (w tym za przeniesie majątkowych praw autorskich) Proszę o wskazanie ceny za dokumentację . Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 pc. - (0)
2 Wykonanie Robót (w tym wykonanie Dokumentacji Powykonawczej) Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 building work - (0)
3 Pełnienie Nadzoru autorskiego Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 124 dni, w tym: 1) 60 dni w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania warunków, uzgodnień i pozwoleń, licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu, 2) pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, 3) 14 dni na protokolarne przekazanie terenu robót, licząc od dnia podpisania protokołu kwalifikacji Dokumentacji z adnotacją ,,bez zastrzeżeń”, 4) w zakresie wykonania robót oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej – 50 dni, licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej wraz z zaświadczeniem organu winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
7 Doświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 364