Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZSZ.S.261.2.22.2023 Zakup artykułów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie

Katarzyna Radtke-Izbaner
Powiat Bydgoski Oddział: Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2023 12:55:00
Składania : 07-11-2023 13:00:00
Otwarcia : 07-11-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku, jeżeli oferta przekroczy wartość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na przedmiotowe zadanie zastrzegamy sobie, że zamówienie może być zrealizowane wyłącznie do kwoty, którą Zamawiający nań przeznaczył. 


W takim wypadku cena oferty posłuży jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej. Kwota środków przeznaczonych na realizację zadania będzie wartością udzielonego zamówienia.


Wartość oferty wykazana na formularzu ofertowym (załącznik) winna być spójna z formularzem ofertowym na platformie zakupowej.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy_biurowe.docx docx 27.52 2023-11-03 12:55:00 Postępowanie
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 363.7 2023-11-07 13:28:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-07 13:28 Katarzyna Radtke-Izbaner informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-07 13:00 Komunikat Zamawiającego 1.384,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 papier ozdobny - pakowany po 100 szt. w opakowaniu - format A4 - biały, - matowy - do dyplomów, zaproszeń 3 opak. Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
ul. Dworcowa 53
86-010, Koronowo
(0)
2 koperty C6 - samoprzylepne, - otwarcie z dłuższego boku 1000 szt. Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
ul. Dworcowa 53
86-010, Koronowo
(0)
3 okładka do dyplomu - A4 - klasyczna - twarda o fakturze skóry z ozdobnym sznureczkiem - bez napisu - bordowe 15 szt. - granatowe 15szt. 30 szt. Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
ul. Dworcowa 53
86-010, Koronowo
(0)
4 ofertówka - otwierana od góry i z prawej strony - format: A4 - grubość folii: 200 mikronów - w opakowaniu: 25 sztuk - kolor transparentny 8 opak. Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
ul. Dworcowa 53
86-010, Koronowo
(0)
5 spinacze - 28 mm - 100 szt. w 1 opakowaniu 20 opak. Zespół Szkół Zawodowych w Koronowie
ul. Dworcowa 53
86-010, Koronowo
(0)
6 baterie alkaliczne AA - alkaliczne - Duracell - długi termin ważności min. 2030 r. 20 szt. - (0)
7 koszulki A4 groszkowe groszkowe przezroczyste, mocne, otwierane z góry, 100 szt. w opakowaniu 20 opak. - (0)
8 teczka do podpisu - okładka wykonana z tektury o grubości: 1,9mm i gramaturze: 1200g/m² - gramatura wewnętrznych przekładek: ok. 450g/m² - wzmocnione paski oddzielające - wymiary: 245x343mm - grzbiet teczki - harmonijkowy - ilość kartek: 20 - faktura skóry 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zamienniki - Artykuły wymienione z nazwy producenta bądź określone szczegółową specyfikacją nie podlegają zamianie na odpowiednik o podobnych parametrach. Wymaga się aby w sytuacji gdy przedmiot zamówienia nie jest wymieniony z nazwy został w ofercie z niej określony i miał wskazany symbol produktu. (0)
6 formularz ofertowy - Po zapoznaniu się z treścią klauzuli proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 238