Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKw.2233.1.20.2023 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 do Aresztu Śledczego w Hajnówce

Anna Orzechowska
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Hajnówce
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2023 11:02:00
Składania : 09-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 09-11-2023 11:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85 739 19 18

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Klauzula informacyjna o przetwarzanych danych osobowych

Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:

•     administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07.

•     dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl.

•     Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:

     ustawy z dnia 22 lipca 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) – Prawa zamówień publicznych;

     rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

     ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r.  o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164);

     art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).

•     Prawa osób, których dane dotyczą

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:

     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

     prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;

     prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

•     Okres przechowywania danych

Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

•     Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 22 lipca 2022 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

•     Państwa trzecie

Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

•     Profilowanie, Zautomatyzowanie podejmowanie decyzji

Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

•     Informacja o podaniu danych osobowych

Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydawanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy.odt odt 39.82 2023-11-03 11:02:00 Kryterium
Informacja o unieważnieniu postepowania DKw.2233.1.20.2023.docx docx 29.75 2023-11-09 14:05:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-09 14:08 Anna Orzechowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania następuje ze względu na zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
2023-11-09 14:05 Anna Orzechowska W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].docx

2023-11-09 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający Areszt Śledczy w Hajnówce informuje, iż zamierza przeznaczyć 16 000,00 zł brutto na sfinalizowanie zamówienia.
2023-11-07 07:41 Anna Orzechowska Do Zamawiającego wpłynęło poniższe pytanie:
"Dzień dobry,
chcielibyśmy zaproponować urządzenie Konica Minolta c250i (Develop to marka Konica Minolta, a oba modele różnią się zasadniczo oznaczeniami) - jest to rozwiązanie równoważne. Czy akceptują Państwo zmianę?"
Zamawiający udzielił odpowiedzi:
"Dzień dobry.
Zamawiający akceptuje powyższe urządzenie równoważne."
2023-11-07 07:33 Anna Orzechowska Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia błędnie została wpisania wartość, tj. "prędkość 35 str. A4/ min." prawidłowa wartość to: "prędkość 25 str. A4/ min."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Urządzenie wielofunkcyjne A3 Urządzenie wielofunkcyjne A3 - DEVELOP ineo +250i (kolorowa kserokopiarka, kolorowa drukarka, kolorowy skaner (skan do e-mail, skan do folderu), ARDF - automatyczny odwracający podajnik dokumentów, dupleks - automatyczny druk dwustronny, kolorowy dotykowy wyświetlacz, prędkość 35 str. A4/ min., FAX,, obsługiwane formaty A6-A3 +, gramatura papieru do 300g/m2, stoli, 2 x kaseta na papier po 500 ark, taca ręczna, karta pamięci sieciowa, USB 2.0, pamięć 8GB, dysk twardy 256GB SSD, zestaw tonerów (kolorowy + czarny) lub produkt równoważny ze względu na parametry techniczne, funkcjonalności, cenę zakupu wymiennego oryginalnego tonera oraz wyposażenie. 1 szt. Areszt Śledczy w Hajnówce
67 Warszawska
17-200, Hajnówka
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 22 listopada 2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Montaż i uruchomienie urządzenia - Montaż, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie użytkowników. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowy zestaw akcesoriów - W przypadku uzyskania korzystnej ceny Zamawiający zastrzega sobie w ramach środków przeznaczonych na sfinalizowanie zamówienia prawo do zakupu dodatkowego zestawu tonerów. Zakupu dodatkowego zestawu tonerów Zamawiający dokona u Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego. (0)
7 Możliwość negocjacji - Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny. (0)
8 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - O udzieleniu zamówienia nie mogą się ubiegać wykonawcy podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlega wykluczeniu" (0)
9 Projekt umowy - Wykonawca akceptuje dołączony projekt umowy. Po wyłonieniu oferenta Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.odt

(0)
10 Dodatkowa dokumentacja - Do urządzeń dołączone muszą być następujące dokumenty: - dokument gwarancyjny - dokumentacja techniczna w języku polskim - instrukcja obsługi w języku polskim - ewentualne dopuszczenia i certyfikaty w języku polski. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Gwarancja - Gwarancja 24 miesiące, Wykonawca zapewni copółroczne przeglądy oraz konserwacje w okresie trwania gwarancji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej. (cenę powyższych przeglądów i konserwacji należy doliczyć do ceny urządzenia wielofunkcyjnego w niniejszym postępowaniu) Wykonawca zapewnia maksymalny czas reakcji serwisu - 72h od momentu zgłoszenia usterki. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 365