Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-D-III.272.131.2023.AS Dostawa nowego wyposażenia i środków ochrony indywidualnej strażaka dla jednostek OSP w celu promowania bezpieczeństwa na terenie województwa mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2023 13:50:00
Składania : 13-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-11-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 64.4 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
01_Specyfikacja warunków zamówienia_131.pdf pdf 307.02 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
02_Formularz oferty_131.docx docx 47.41 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
03_Opis przedmiotu zamówienia_131.pdf pdf 223.26 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
04_Projektowane postanowienia umowy_OSP_131.docx docx 153.78 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
05_zał nr 3 do umowy_protokół odbioru.docx docx 20.26 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
06_zał nr 4 do umowy_klauzule.docx docx 35.28 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
07_Oświadczenie Wykonawcy_112.docx docx 39.97 2023-11-02 13:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 33.83 2023-11-09 16:13:44 Publiczna wiadomość
Zmiana treści specyfikacji warunkow zamówienia.pdf pdf 188.25 2023-11-09 16:14:40 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_131.pdf pdf 143.51 2023-11-13 14:00:37 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty_131.pdf pdf 291.16 2023-12-05 10:01:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 61.53 2024-01-11 12:09:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-11 12:09 Anna Siennicka Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części I - IV

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-12-05 10:01 Anna Siennicka Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert na części I - IV

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-13 14:00 Anna Siennicka Informacja z otwarcia ofert z 13 listopada 2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi łącznie 920 000,00 zł brutto, w tym na poszczególne części:
część I - Ubranie specjalne strażaka (kurtka i spodnie) – 492 977,85 zł brutto;
część II - Buty strażackie gumowe 100 126,44 zł brutto;
część III - Hełm strażacki z latarką nahełmową, ładowarką, akumulatorami i kominiarką strażacką - 270 192,96 zł brutto;
część IV – Rękawice specjalne strażackie 56 702,75 zł brutto.
2023-11-09 16:14 Anna Siennicka Zmiana treści specyfikacji warunków zamówienia (zmiana terminu składania ofert)

Zmiana treści specyf [...].pdf

2023-11-09 16:13 Anna Siennicka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (zmiana terminu składania ofert)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 628