Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-11-2023 10:51:00 |
Placing offers : | 15-11-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 15-11-2023 09:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-11 12:03 | Grażyna Rusin | W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 4. |
2023-11-30 11:27 | Grażyna Rusin |
Dzień
dobry
w
załączeniu
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
jako
drugiej
najkorzystniejszej
oferty
spośród
pozostałych
ofert
w
zakresie
Części
4. |
2023-11-24 12:48 | Grażyna Rusin | W załączeniu wynik postępowania w zakresie części 1 2 i 4 |
2023-11-22 14:28 | Grażyna Rusin | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 3 |
2023-11-15 13:50 | Grażyna Rusin | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2023-11-15 09:08 | Grażyna Rusin |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
340
963,39
PLN
brutto.
Część 1 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu XX Brutto: 135 112,73 PLN Część 2 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu IV Brutto: 36 965,73 PLN Część 3 – Łóżka i szafki przyłóżkowe do Pawilonu IV Brutto: 194 400,00 PLN Część 4 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu Fickówka Brutto: 12 848,10 PLN |
2023-11-10 11:10 | Grażyna Rusin | W załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 10.11.2023. |
2023-11-07 13:39 | Grażyna Rusin | W załączeniu wyjaśnienie treści SWZ |
2023-11-06 10:11 | Grażyna Rusin | Dzień dobry w załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 06.11.2023 r. |
Announcements