Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DZp.380.3.38.2023.DPr.400.434 Dostawa wyposażenia specjalistycznego medycznego w ramach projektu "DIALOG"

Deadlines:
Published : 02-11-2023 10:51:00
Placing offers : 15-11-2023 09:00:00
Offers opening : 15-11-2023 09:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 601.95 2023-11-02 10:51:00 Proceeding
SWZ.doc doc 1326.5 2023-11-02 10:51:00 Proceeding
2023_BZP 00473018_01.pdf pdf 126.12 2023-11-02 10:51:00 Proceeding
Załączniki nr 2 do SWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.zip zip 3009.28 2023-11-02 10:51:00 Proceeding
Wyjaśnienie i zmiana treśći SWZ z dnia 06.11.2023.pdf pdf 173.46 2023-11-06 10:11:21 Public message
2023_BZP 00477210_01.pdf pdf 35.01 2023-11-06 10:11:21 Public message
Wyjaśnienie treśći SWZ z dnia 07.11.2023.pdf pdf 165.69 2023-11-07 13:39:25 Public message
Wyjaśnienie i zmiana treśći SWZ z dnia 10.11.2023.pdf pdf 168.77 2023-11-10 11:10:45 Public message
2023_BZP 00487676_01.pdf pdf 35.11 2023-11-10 11:10:45 Public message
Informacja z otwarcia ofert w dniu 15.11.2023 r.pdf pdf 165.69 2023-11-15 13:50:03 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 166.95 2023-11-22 14:28:46 Public message
Informacja o wyniku część 1 2 i 4 komunikat publiczny.pdf pdf 183.76 2023-11-24 12:48:30 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty jako drugiej najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert [art. 263 p.z.p.].pdf pdf 170.82 2023-11-30 11:27:15 Public message
Informacja unieważnieniu postępowania.pdf pdf 179.33 2023-12-11 12:03:14 Public message

Announcements

2023-12-11 12:03 Grażyna Rusin W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 4.

Informacja unieważni [...].pdf

2023-11-30 11:27 Grażyna Rusin Dzień dobry w załączeniu Zawiadomienie o wyborze oferty jako drugiej najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert w zakresie Części 4.

Zawiadomienie o wyb [...].pdf

2023-11-24 12:48 Grażyna Rusin W załączeniu wynik postępowania w zakresie części 1 2 i 4

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-11-22 14:28 Grażyna Rusin W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 3

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-15 13:50 Grażyna Rusin W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-15 09:08 Grażyna Rusin Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 340 963,39 PLN brutto.
Część 1 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu XX Brutto: 135 112,73 PLN
Część 2 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu IV Brutto: 36 965,73 PLN
Część 3 – Łóżka i szafki przyłóżkowe do Pawilonu IV Brutto: 194 400,00 PLN
Część 4 – Wyposażenie medyczne do Pawilonu Fickówka Brutto: 12 848,10 PLN
2023-11-10 11:10 Grażyna Rusin W załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 10.11.2023.

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

2023_BZP 00487676_01 [...].pdf

2023-11-07 13:39 Grażyna Rusin W załączeniu wyjaśnienie treści SWZ

Wyjaśnienie treśći S [...].pdf

2023-11-06 10:11 Grażyna Rusin Dzień dobry w załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 06.11.2023 r.

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

2023_BZP 00477210_01 [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 922