Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKV.222.32.2023 Dostawa 4 drukarek dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy

Elżbieta Kutyba
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2023 11:28:00
Składania : 07-11-2023 14:00:00
Otwarcia : 07-11-2023 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy zaprasza do złożenie oferty na dostawę sprzętu informatycznego. Na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza się przeznaczyć kwotę 6 000,00 zł brutto.

I. Zamawiający:
Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica

II. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 30200000-1 urządzenia komputerowe

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego - drukarka HP LaserJet Pro M404dw- szt 4, dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy. Dostawę należy zrealizować na adres siedziby Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa  2

3. Opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia obciążają Wykonawcę.
5. Termin realizacji zamówienia w ciągu 7 dni od dnia potwierdzenia realizacji zamówienia (zlecenia).
6. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
7. Fakturę należy wystawić na dane: nabywca Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, NIP 884-23-69-827, odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2.

III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) posiadanie wiedzy,  doświadczenia zawodowego niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia ogłoszenia zaproszenia do składania ofert, co najmniej dwóch podobnych dostaw;
2) złożenie wypełnionych formularzy podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
3) prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych, w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał.
3. Dokumenty jakie Wykonawca powinien złożyć razem z ofertą, w szczególności na potwierdzenie spełnienia wymagań:
1) ofertę cenową według wzoru z załącznika nr 1 do zapytania ofertowego; ;
2) wypełniony formularz rzeczowo-cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego – dokument ten należy złożyć wraz z ofertą; w formularzu rzeczowo-cenowym należy wypełnić wszystkie pozycje, w tym cenę jednostkową netto, wartość netto, vat, brutto, a także potwierdzić szczegóły dotyczące serwisu i gwarancji,
4.  Dokumenty jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy:
1) na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych Wykonawca przedłoży kopię dokumentów potwierdzających wykonanie w ostatnich 3 latach, licząc od daty ogłoszenia zapytania ofertowego, co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej niniejszego zamówienia (np. kopie referencji, protokołów odbioru, faktur, itp.);
2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 7 dni od wezwania dostarczy oświadczenia producenta sprzętu, potwierdzające pochodzenie urządzenia/podzespołów z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica lub pisemnie drogą elektroniczną na adres lub z adresu e-mail: e.kutyba@geodezja.swidnica.pl.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
w zakresie procedury postępowania Elżbieta Kutyba – Główny Księgowy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, e-mail: e.kutyba@geodezja.swidnica.pl, tel. 74 852 33 74 wew.230
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie o wyjaśnienie warunków udzielenia zamówienia do dnia 06 listopada 2023 r. do godz.14.00. Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

VI. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę cenową według wzoru nr 1 wraz z wypełnionym formularzem rzeczowo-cenowym, o którym mowa w pkt.III ust.3 należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 07 listopada  2023 r. do godz.14.00 przy pomocy udostępnionego przez Zamawiającego formularza elektronicznego.

VII. Opis sposobu obliczania ceny i uzupełnienia formularzy.
1. Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1), należy uzupełnić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia: koszty przygotowania oferty, koszty transportu, ubezpieczenia na czas dostawy, świadczenia usługi gwarancyjnej, itp.
3. Cena netto, vat i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z oferty cenowej musi być identyczna z wartościami odpowiadającymi podsumowaniu kolumn nr 7, 8 i 9 w formularzu rzeczowo-cenowym.
4. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnionym przez Zamawiającego.
5. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania.

W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.32.2023 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:  
1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb realizacji zamówienia; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
4. Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności  podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.

IX. Informacje dodatkowe.

      1. Wszystkie złożone dokumenty (oferta, formularz rzeczowo-cenowy, itp.) w niniejszym postępowaniu powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku pełnomocników nie ujawnionych w rejestrach CEiDG oraz KRS należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
2. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty.
3. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w oparciu o kryterium 100% cena.
4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
7. Zamawiający zleci wykonanie zamówienia wybranemu Wykonawcy po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od wykonania zamówienia lub z innych przyczyn zamówienie nie zostanie zrealizowane, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest potwierdzenie realizacji. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_nr_1_wzór_oferty.doc doc 51 2023-11-02 11:28:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_formularz_rzeczowo-cenowy.doc doc 43.5 2023-11-02 11:28:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Opis_przedmiotu_zamówienia.doc doc 59 2023-11-02 11:28:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-11-07 15:42 Elżbieta Kutyba Informujemy, że w odpowiedzi na niniejsze zapytanie dotyczące dostawy 4 drukarek dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy wpłynęła 1 oferta cenowa. Cena oferty brutto: 8 846,16 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset czterdzieści sześć i 16/100 złotych). Złożona oferta przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na zakup wyżej wymienionych drukarek, w związku z powyższym Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy odstępuje od realizacji niniejszego zamówienia.

2023-11-06 13:54 Elżbieta Kutyba W związku z licznymi sygnałami o braku dostępności modelu drukarki HP LaserJet Pro M404dw zamawiający dopuszcza zmianę przedmiotu zamówienia - model HP LaserJet Pro M404dn. Starszy Informatyk Krzysztof Leszczyc-Laskowski
2023-11-06 10:33 Elżbieta Kutyba W dniu 03.11.2023 roku wpłynęło do zamawiającego zapytanie następującej treści:

Czy w związku z brakiem dostępności u producenta zamawianego modelu drukarki HP LaserJet Pro M404dw (wycofany ze sprzedaży), zamawiający przyjmie ofertę na aktualnie sprzedawany model drukarki HP LaserJet Pro 4002dw, która to jest następcą modelu M404dw?

Odpowiedź zamawiającego:

Zaproponowana drukarka spełnia wymagania, jednak tonery do niej są znacznie droższe (o ok. 300 zł w przypadku tonera o dużej pojemności), dlatego zamawiający nie dopuszcza zmiany przedmiotu zamówienia.

Starszy Informatyk
Krzysztof Leszczyc-Laskowski


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy Dostawa sprzętu informatycznego zgodnego z formularzem rzeczowo-cenowym -drukarki HP LaserJet Pro M404dw do siedziby Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty - Załączam skan wypełnionego formularza oferty; proszę potwierdzić TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Formularz rzeczowo-cenowy - Załączam skan wypełnionego formularza rzeczowo-cenowego; proszę potwierdzić TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Inne dokumenty np. pełnomocnictwo - Proszę załączyć skany innych dokumentów jeżeli tak wynika z opisu zamówienia (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 234