Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPP.2610.37.2023 Dostawa środków czystości i artykułów sanitarnych w związku z realizacją Projektu pn. „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw” („Podkarpackie_Incubator4UA”)

Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2023 13:18:00
Składania : 10-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-11-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 86 76 287, 17 86 76 229.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 290.4 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 187.79 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Oświadczenie Oferenta.pdf pdf 169.94 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Oświadczenie RODO.pdf pdf 144.32 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Klauzula_antykorupcyjna.pdf pdf 98.27 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - Wzór umowy.pdf pdf 229.92 2023-11-02 13:18:00 Postępowanie
Wybór oferty.pdf pdf 297.42 2023-11-13 13:30:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-13 13:30 Katarzyna Folczyk-Mikuła Informacja o wyborze oferty.

Wybór oferty.pdf

2023-11-10 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 400,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące czterysta złotych brutto).
2023-11-06 09:59 Katarzyna Folczyk-Mikuła Zapytanie nr 1 z dnia 04.11.2023 r.:
"Czy nie będąc płatnikiem VAT mogę złożyć ofertę wpisując kwoty brutto?"

Odpowiedź Zamawiającego:
Tak. Wykonawca niebędący płatnikiem VAT może złożyć ofertę wpisując kwotę brutto. Zgodnie z treścią Zapytania ofertowego (pkt. V Kryteria oceny ofert): „Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ceną podlegającą ocenie będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”. W przypadku Wykonawcy niebędącego płatnikiem VAT, cena netto i brutto są identyczne.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa środków czystości i artykułów sanitarnych Cena za wykonanie zamówienia w całości. 1 dostawa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
Szopena 51
35-959, Rzeszów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 15 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie oferenta - Zgodnie z pkt VI ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr DPP.2610.37.2023. Proszę zatwierdzić wpisując "Potwierdzam" i załączyć podpisany załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie RODO - Proszę zatwierdzić wpisując "Potwierdzam" i załączyć podpisany załącznik nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Klauzula antykorupcyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347