Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2023 11:42:00 |
Składania : | 02-11-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 02-11-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka
21a zaprasza do udziału w
postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019
roku Prawo zamówień publicznych, w
oparciu o regulamin wewnętrzny.
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie
przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania realizację zakupu i dostawy krzeseł oraz wieszaków
stojących do siedziby zamawiającego - Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
mieszczącego się w budynku Galerii Handlowej Skałka, Al. Armii Krajowej 28, I
p. lok.96. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie
zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesyłanie
kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty
niepełne nie będą brane pod uwagę.
Lp. |
Rodzaj
mebla |
ilość |
1 |
Krzesło
drewniane w kolorze sonoma o wymiarach ok.: długość 98cm, szerokość 42cm,
głębokość 40cm, wysokość siedziska ok. 47cm, całe kompaktowe z krzyżakiem na
oparciu, bez podłokietników, siedzisko tapicerowane w kolorze ciemno szarym. |
6 sztuk |
2 |
Wieszak
stojący na ubrania z dodatkowym miejscem na parasolki, wykonany z materiału:
drewno/kamień naturalny, kolor – wenge, wysokość – 185cm, średnica podstawy
ok. 38 cm, skręcany, solidna konstrukcja. |
3 sztuki |
Czas objęcia gwarancją powinien
wynosić co najmniej 24 miesiące od daty dostarczenia towaru.
Ponadto
Wykonawca będzie pośredniczył w egzekwowaniu gwarancji na dostarczone
przedmioty u jego
producenta.
3. Termin i miejsce
wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin dostarczenia
zamówienia – 30.11.2023 do godziny 14.00
3.2 Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – Galeria Handlowa
Skałka, Al. Armii Krajowej 28, Ip., lok. 96, 27-200 Starachowice
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
5. Warunki udziału w
postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji
zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3 Przesłanie wypełnionych
oświadczeń, załączonych do postępowania.
6. Informacje dot.
płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za
pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14
dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę,
na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200
Starachowice NIP 644-19-09-150
Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul.
Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Osoba do kontaktu: Anna Popławiec tel.
790 686 898
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do anulowania postępowania, w przypadku braku środków na jego
realizację.
Komunikaty