Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2023 09:50:00 |
Składania : | 10-11-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-11-2023 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.79.2023.EG
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wykonania
robót budowlanych:
1)
obejmujących
wymagane roboty konserwatorskie,
2)
związanych
z modernizacją zabytkowego obiektu Przedszkola nr 8 i jego dostosowaniem do
przepisów prawnych i norm obowiązujących dla obiektów przedszkolnych,
3)
związanych
z dostosowaniem zabytkowego obiektu Przedszkola nr 8 do przepisów p.
pożarowych.
Przedszkole nr 8 zlokalizowane jest na działce nr 45 obręb 18, przy ul. Bema 9 w Elblągu i jest obiektem czynnym.
2.
Zakres
zamówienia obejmuje:
1)
opracowanie
programu prac konserwatorskich,
2)
opracowanie
i uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji układu funkcjonalno-użytkowego obiektu,
3)
pozyskanie
mapy do celów projektowych, w przypadku
wystąpienia takiej konieczności,
4)
opracowanie
dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dokumentacja musi zawierać:
- projekt
zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany,
- projekty techniczne we
wszystkich koniecznych branżach,
- projekty wykonawcze we
wszystkich koniecznych branżach,
- specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót we
wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,
- kosztorys inwestorski
zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania
kosztorysu inwestorskiego,
- zbiorcze zestawienie
kosztów (ZZK).
- zgody
właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek
na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem
zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień,
porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień
sanitarno-higienicznych w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
5)
pozyskanie w imieniu Zamawiającego zatwierdzenia
dokumentacji przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, Delegatura w
Elblągu, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia konserwatorskiego
na prowadzenie robót budowlanych,
6)
złożenie w imieniu
Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
7) pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmujących 3 pobyty.
3. Budynek Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu wpisany jest do rejestru zabytków Decyzją nr 340/94 z dnia 14.03.1994 r., nr rejestru A-3674.
4. Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Programu Fundusz Polski Ład, Program Odbudowy Zabytków, edycja 2.
5. Lokalizacja miejsca wykonywania roboty budowlanej: Elbląg.
6. Szczegółowe wymagania
Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III.
TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. data
rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia - Etap 1 w terminie – 3 tygodnie od daty udzielenia zamówienia
- Etap 2 w terminie – 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
2. Opracowania
stanowiące zakres wskazany w pkt. II. ppkt 2. Wykonawca zobowiązuje się
dostarczyć w następujących ilościach:
Etap 1
1) koncepcja
układu funkcjonalno-użytkowego obiektu - 2 egz.
Etap 2
2) program
prac konserwatorskich
- 2 egz.
3) projekt
zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany - 6 egz.
4) projekt
techniczny
- 4 egz.
5) projekt
wykonawczy
- 4 egz.
6) przedmiar
robót
- 2 egz.
7) specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
8) kosztorys
inwestorski
- 2 egz.
9) ZZK
- 2 egz.
Projekty
branżowe należy wykonać w odrębnych opracowaniach.
Projekty
techniczne i projekty wykonawcze mogą stanowić jedno opracowanie.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług
polegających na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej w tym: opracowanie
z zakresu przebudowy lub remontu obiektów zabytkowych objętych ochroną
konserwatorską wraz
z podaniem ich zakresu, o powierzchni użytkowej co najmniej 100 m2 każdy, dat
wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Na potwierdzenie spełnienia
tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi
ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego Do wykazanych usług należy załączyć dowody
określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Przedmiot wykazanych usług
należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie
spełniania warunku.
2.
Dysponowanie osobami do projektowania skierowanymi
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:
a) jedną osobą z min. 3-letnim doświadczeniem
zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do
projektowania w specjalności architektonicznej,
b) jedną osobą z min. 3-letnim doświadczeniem
zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
c) jedną osobą z min. 3-letnim doświadczeniem
zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
d) jedną osobą z min. 3-letnim doświadczeniem
zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) jedną osobą z min. 3-letnim doświadczeniem
zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia do projektowania w
specjalności telekomunikacyjnej,
f) jedną osobą, która jest uprawniona do prowadzenia badań konserwatorskich zabytków wpisanych do rejestru zabytków posiadającą: - tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 9-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, lub - jeśli dziedzina nie jest objęta programem studiów wyższych jw.: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie albo dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 4-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
Doświadczenie
należy liczyć od daty uzyskania uprawnień projektowych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ramach posiadanych uprawnień.
Zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie
uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie
nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po
przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ
samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia
ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
4.
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
przedmiot zamówienia.
5.
Wartość
umowy obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej
dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami,
pozwoleniami (w tym pozwoleniem na budowę), opiniami i uzgodnieniami oraz
warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.
Wartość
umowy uwzględnia wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być
podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie
zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia,
Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków
przedstawionych w zapytaniu
ofertowym w celu
uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać
wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego,
czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.
7.
Wartość
umowy pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:
- wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i
wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,
- analiz laboratoryjnych, jeśli będą potrzebne,
oraz wszelkie koszty z tym związane,
- koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami
badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,
- koszty związane z postępowaniami
administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji
przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.
8.
Cena
oferty nie podlega waloryzacji.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 10 listopada 2023 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG,
c)
wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki
realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają
zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG,
4.
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB,
5.
ZAŁĄCZNIK NR 5 – DOKUMENTACJA:
a.
kopia protokołu ustaleń z
czynności kontrolno-rozpoznawczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej
w Elblągu z dnia 05.12.2022 r.,
b.
kopia protokołu kontroli
technicznej budynku przedszkola (przegląd roczny) nr 188/2022
z dnia 15.10.2022 r.,
c.
kopia ekspertyzy technicznej
dot. oceny elewacji budynku Przedszkola nr 8
z dnia 15.10.2022 r.,
d.
zalecenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków z
dnia 04.09.2023 r.,
e.
dokumentacja projektowo-kosztorysowa dostosowania
budynku Przedszkola nr 8
przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów przeciwpożarowych, która posiada
ważne pozwolenie na budowę nr 78/2023 z dnia 19 kwietnia 2023 r. (do ewentualnego
wykorzystania).
2023-11-16 10:38 | Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.79.2023.EG
Opracowanie
dokumentacji
projektowo-kosztorysowej
w
ramach
zadania
"Modernizacja
zabytkowego
budynku
Przedszkola
Nr
8
przy
ul.
Bema
9
w
Elblągu,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: Renovo Pracownia Projektowa Sylwia Kozłowska, 82-310 Sierpin, Sierpin 4D cena (brutto) oferty: 98 400,00 zł |
2023-11-09 15:06 | Emilia Gajdzis |
Zamawiający
informuje,
iż
do
postępowania
wpłynęły
pytania
o
następującej
treści: Pytanie 1 W zakresie dokumentacji wskazano, iż zakres zamówienia obejmuje dostosowanie obiektu do przepisów przeciwpożarowych. Jednocześnie dla obiektu opracowano dokumentację projektową w zakresie dostosowania do przepisów p-poż. i posiada ona aktywne pozwolenie na budowę. Czy zakres prac ujętych w tej dokumentacji i w pozwoleniach został zrealizowany/ zakończony? Projekt będący przedmiotem obecnego zamówienia ma być kompleksowy i z pewnością będzie musiał objąć kwestie p-poż. Bardzo proszę o informację jak Państwo widzą formalnie rozwiązanie tej kwestii w kontekście późniejszego uzyskiwania pozwolenia na budowę. Pytanie 2 Czy jest możliwość odbycia wizji lokalnej w obiekcie? Zamawiający udziela następujących odpowiedzi: Odpowiedź 1 Zamawiający informuje, że zakres zamówienia obejmuje również dostosowanie obiektu do przepisów przeciwpożarowych. Zamawiający posiada dokumentację projektową w zakresie dostosowania do przepisów p-poż. oraz aktywne pozwolenie na budowę. Zakres prac objęty opracowaniem nie został zrealizowany, a dokumentacja została przekazana w postępowaniu jako pomocnicza. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany decyzji pozwolenia na budowę lub jej wygaszenia, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Odpowiedź 2 Zamawiający informuje, że istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej. W tym celu należy skontaktować się z pracownikiem Departamentu Inwestycji, p. Beatą Puć kontakt tel. 55 239 32 39. |
2023-11-09 14:58 | Emilia Gajdzis | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty