- Strona główna
- Postępowanie ID 839472
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SP.SAN.ZA.253.20.2023 Dostawa wyposażenia elektronicznego, komputerowego oraz dodatkowego w ramach projektu „Przebudowa i rozbudowa kompleksu sanatoryjnego Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Lizut
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-27 14:40:00
-
Składania2023-11-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-07 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-10
10:46:52
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informację
o
wyniku
postępowania
i
wyborze
oferty
w
części
2
postępowania
Załączniki |
2023-11-10
08:56:22
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informację
o
wyniku
postępowania
i
wyborze
oferty
w
zakresie
części
3
postępowania.
Załączniki |
2023-11-10
08:36:09
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informacje
o
wyniku
postepowania
i
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
części
4
zamówienia.
Załączniki |
2023-11-09
14:13:01
|
Marta Lizut |
Zamawiający
przekazuje
informację
o
unieważnieniu
postępowania
w
części
1
Załączniki |
2023-11-07
12:56:58
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
informację
o
złożonych
ofertach
Załączniki |
2023-11-07
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
zamówienia
zamierzamy
przeznaczyć
kwoty: 1) część 1 – „Dostawa telewizorów hotelowych oraz uruchomienie systemu telewizji hotelowej” - 167.990,94 zł brutto 2) część 2 – „Dostawa systemu teleinformatycznego do obsługi uzdrowisk” - 131.580,48 zł brutto 3) część 3 – „Dostawa sprzętu komputerowego” - 313.896,00 zł brutto 4) część 4 – „Dostawa wyposażenia dodatkowego” - 161.981,60 zł brutto |
2023-10-31
09:44:07
|
Marta Lizut |
Zamawiający
publikuje
treść
pytania
wraz
z
odpowiedzią
z
dnia
31.10.2023
r.
Załączniki |
2023-10-30
10:19:49
|
Marta Lizut |
Działając
na
podstawie
art.
284
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień publicznych – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający, przekazuje treść zapytań dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), wraz z udzielonymi odpowiedziami. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?