Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EP.ZP/271-7/23 Świadczenie usługi utrzymania w ciągłym porządku i czystości powierzchni biurowych Estrady Poznańskiej (I, II i III piętro) oraz zakresu obowiązków dozorcy w Estradzie Poznańskiej oraz świadczenie usługi utrzymania w ciągłym porządku i czystości Sceny na Piętrze, Galerii OKO/UCHO, foyer, reżyserki, garderoby oraz pomieszczeń przynależnych w Estradzie Poznańskiej, a także świadczenie usługi sprzątania Kina Muza, ul. Św. Marcin 30, z podziałem na części

Karol Przesławski
Estrada Poznańska
Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2023 11:18:00
Składania : 13-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 13-11-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usługi utrzymania w ciągłym porządku i czystości powierzchni.pdf pdf 157.79 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
SWZ - Świadczenie usługi utrzymania w ciągłym porządku i czystości powierzchni.pdf pdf 1096.29 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 1a oraz 1b do SWZ - Formularz ofertowy.doc doc 83 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 2a oraz 2b do SWZ - Oświadczenie.docx docx 25.87 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ - PPU.pdf pdf 263.36 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 4a oraz 4b do SWZ - Wykaz usług.docx docx 24.21 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 5a oraz 5b do SWZ - OPZ.pdf pdf 313.9 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ - Instrukcja użytkowania posadzki żywicznej zastosowanej na płycie dziedzińca.pdf pdf 4260.17 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ - Instrukcja użytkownika obiektu KINO MUZA.pdf pdf 6066.91 2023-10-27 11:18:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #839060.pdf pdf 53.81 2023-11-13 10:54:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_część I zamówienia.pdf pdf 103.84 2023-12-01 14:51:47 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty - część II.pdf pdf 104.6 2023-12-15 15:56:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-15 15:56 Katarzyna Zeuschner Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część II zamówienia.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-01 14:51 Karol Przesławski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część I zamówienia.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-13 10:54 Karol Przesławski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: I część zamówienia 174 000,00 zł brutto, II część zamówienia 185 600,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 371