Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.51.2023 „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rumi z podziałem na trzy części"

Zamówienia Publiczne
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2023 13:32:00
Składania : 15-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 86.69 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
SWZ_żywność_SP4.pdf pdf 1081.11 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
SWZ_żywność_SP4_załączniki_edytowalne.doc doc 214.5 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
Załącznik_A_OPZ_SP4.pdf pdf 468.33 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
Załącznik_nr _1a-1c_Zbiorcze_zestawienie artykułów_żywnościowych.zip zip 41.32 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
Załącznik_nr_8_Wzór_umowy _SP4.pdf pdf 624.4 2023-10-25 13:32:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 303.71 2023-11-15 12:05:30 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_Cz.1_PLATFORMA.pdf pdf 364.69 2023-11-24 09:48:26 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_Cz.2_PLATFORMA.pdf pdf 364.37 2023-11-24 10:01:19 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_Platforma_c.3.pdf pdf 368.88 2023-11-24 10:32:47 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_czynności.pdf pdf 440.05 2023-12-08 10:11:11 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_Cz.2_PLATFORMA.pdf pdf 366.81 2023-12-11 13:38:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-11 13:38 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 2.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-12-08 10:11 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty dla części 2.

Zawiadomienie_o_unie [...].pdf

2023-11-24 10:32 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 3.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-11-24 10:01 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 2.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-11-24 10:00 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 2.
2023-11-24 09:48 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 1.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-11-15 12:05 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację z otwarcia ofert.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2023-11-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 257 900,00 zł brutto, w tym na:
Część 1: 96 900,00 zł brutto,
Część 2: 96 000,00 zł brutto,
Część 3: 65 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 547