Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.17.2023 Zakup lekkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego z osprzętem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tropach Elbląskich

Barbara Wiśniewska
Urząd Gminy w Elblągu
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2023 14:12:00
Składania : 03-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-11-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym (podpisem dowodem osobistym z warstwą elektroniczną)

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Elbląg z siedzibą przy ul. Browarnej 85, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Wójta Gminy Elbląg.

1)     Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: tel. 55 2341884, e-mail: sekretariat@gminaelblag.pl;

2)     Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

3)     Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;

4)     Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa;

5)     Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

6)     Posiadają Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,* ograniczenia przetwarzania, złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Zamawiający dodatkowo informuje, że:

1)     Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał.

Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).

2)     Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 306.57 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 731.09 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 146.2 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz ofertowy z załącznikami.docx docx 45.42 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - oświadczenie o aktualności.docx docx 14.74 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia - przeciwdziałanie agresji na Ukrainę.doc doc 52 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 5 - doświadczenie wykaz dostaw.docx docx 16.48 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - zobowiązanie do oddania do dyspozyji zasobów.docx docx 14.87 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - oświadczenie.docx docx 23.23 2023-10-25 14:12:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz ofertowy z załącznikami.docx docx 45.42 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
załącznik nr 7 - oświadczenie o aktualności.docx docx 14.74 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
załącznik nr 6 - oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia - przeciwdziałanie agresji na Ukrainę.doc doc 52 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
załącznik nr 5 - doświadczenie wykaz dostaw.docx docx 16.48 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
załącznik nr 4 - zobowiązanie do oddania do dyspozyji zasobów.docx docx 14.87 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
załącznik nr 2 - oświadczenie.docx docx 23.23 2023-10-25 14:12:00 Kryterium
ZP.271.17.2.2023 informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 263.12 2023-11-03 12:22:30 Publiczna wiadomość
ZP.271.17.4.2023 Internet.pdf pdf 698.35 2023-11-14 13:43:34 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 74.97 2023-12-12 14:42:14 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie umowy.pdf pdf 65.36 2024-04-04 12:04:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-04 12:04 Barbara Wiśniewska Ogłoszenie o zmianie umowy

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-12-12 14:42 Barbara Wiśniewska Ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-11-14 13:43 Barbara Wiśniewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

ZP.271.17.4.2023 Int [...].pdf

2023-11-03 12:22 Barbara Wiśniewska Informacja z otwarcia ofert

ZP.271.17.2.2023 inf [...].pdf

2023-11-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z póżn. zm.), Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 400 000 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 100% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 1 - for [...].docx

załącznik nr 7 - ośw [...].docx

załącznik nr 6 - ośw [...].doc

załącznik nr 5 - doś [...].docx

załącznik nr 4 - zob [...].docx

załącznik nr 2 - ośw [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213