Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UG.OK.271.12.2023 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024

Zamówienia Publiczne
Gmina Brodnica
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2023 15:46:00
Składania : 06-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 06-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 24.10.23 r..pdf pdf 145.53 2023-10-24 15:46:00 Postępowanie
UG.OK.271.12.2023 SWZ.pdf pdf 481.22 2023-10-24 15:46:00 Postępowanie
UG.OK.271.12.2023 Załącznik nr 1-6.zip zip 146.01 2023-10-24 15:46:00 Postępowanie
UG.OK.271.12.2023 Załącznik nr 7 - IPU.pdf pdf 149.79 2023-10-24 15:46:00 Postępowanie
Zmiana SWZ z dn. 31.10.2023 r..pdf pdf 474.04 2023-10-31 12:15:40 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 31.10.23 r..pdf pdf 38.39 2023-10-31 12:15:40 Publiczna wiadomość
UG.OK.271.12.2023 Załącznik nr 7 - IPU po zmianach.pdf pdf 149.09 2023-10-31 12:15:40 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dn. 31.10.23 r..pdf pdf 510.35 2023-10-31 12:18:50 Publiczna wiadomość
UG.OK.271.12.2023 Załącznik nr 7 - IPU po zmianach.pdf pdf 149.09 2023-10-31 12:18:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn. 06.11.2023 r..pdf pdf 242.42 2023-11-06 13:40:46 Publiczna wiadomość
Wybór Platforma z dn. 05.12.23 r..pdf pdf 262.29 2023-12-05 16:03:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-05 16:03 Zamówienia Publiczne INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu.


Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę: Enea S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.


Numer oferty Wykonawca Cena/koszt pkt. SUMA pkt.
1. Enea S.A.
ul. Pastelowa 8
60-198 Poznań
100 pkt. 100 pkt.

Wybór Platforma z dn [...].pdf

2023-11-06 13:40 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęła następująca oferta:

Numer oferty Wykonawca Cena/koszt
1. Enea S.A.
ul. Pastelowa 8
60-198 Poznań
698 100,30 zł

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 612 507,23 zł brutto.
2023-10-31 12:18 Zamówienia Publiczne WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ z dn. 31.10.2023 r.

Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1
Wnioskujemy o dostosowanie zapisów w pkt. 6. Istotnych Postanowień Umowy do art. 8a Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, tj. zmianę terminu płatności z „od daty otrzymania prawidłowych faktur VAT” na „od daty wystawienia prawidłowych faktur VAT”.
Informujemy, iż Wykonawca nie ma możliwości wysyłki oryginałów faktur na maila Zamawiającego. Klient ma możliwość założenia konta w eBOK i uruchomienia e-faktury, przy czym w takim przypadku nie będą wysyłane faktury papierowe.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w punkcie 6 Istotnych Postanowień Umowy. Jednocześnie załącza załącznik nr 7 Istotne postanowienia umowy po zmianach. Jednocześnie Zamawiający akceptuje e-fakturę z konta eBOK.

Pytanie 2
Wykonawca wnioskuje o wykreślenie pkt. 14 Istotnych Postanowień Umowy. Informujemy, iż Wykonawca nie ma możliwości realizacji zapisu. Faktury są wystawiane wyłącznie na podstawie danych o zużyciu energii przekazanych nam przez OSD.

Odpowiedź: Zamawiający wykreśla zapisy punktu 14 Istotnych Postanowień Umowy. Jednocześnie załącza załącznik nr 7 Istotne postanowienia umowy po zmianach.

Pytanie 3
Zwracamy się z prośbą o usunięcie z treści umowy zapisów zawartych w pkt. 15 Istotnych Postanowień Umowy. Informujemy, iż powyższe zapisy dotyczą świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 oraz z 2013 roku poz. 984 i poz. 1238) i aktów wykonawczych do przedmiotowej ustawy podmiotem odpowiedzialnym za usuwanie zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, udzielanie odbiorcom informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej czy informowanie o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej jest Operator Systemu Dystrybucyjnego, do sieci którego przyłączone są obiekty objęte przedmiotowym postępowaniem.

Odpowiedź: Zamawiający wykreśla zapisy punktu 15 Istotnych Postanowień Umowy. Jednocześnie załącza załącznik nr 7 Istotne postanowienia umowy po zmianach.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

UG.OK.271.12.2023 Za [...].pdf

2023-10-31 12:15 Zamówienia Publiczne ZMIANA SWZ ORAZ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Gmina Brodnica na podstawie art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie:

I.Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ
W SWZ było:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 01 grudnia 2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

W SWZ jest:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 05 grudnia 2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

II.Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ
W SWZ było:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 02 listopada 2023 r., godz. 10:00

W SWZ jest:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 06 listopada 2023 r., godz. 10:00

III.Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ
W SWZ było:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 02 listopada 2023 r. o godz. 10:30.

W SWZ jest:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 06 listopada 2023 r. o godz. 10:30.

IV.Zmienia się treść załącznika nr 7 Istotne Postanowienia Umowy, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku - UG.OK.271.12.2023 Załącznik nr 7 - IPU po zmianach.

W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian.

Zmiana SWZ z dn. 31. [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

UG.OK.271.12.2023 Za [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 355