Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-10-2023 14:02:00 |
Składania : | 30-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
Godziny pracy: Nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania organizację imprezy okolicznościowej z okazji Dnia Pracownika Socjalnego dla Pracowników Centrum Usług Społecznych w Starachowicach w dniu 17 listopada dla około 75 (-/+ 10) osób wraz z oprawą muzyczną lub DJ. Przewidywany czas trwania imprezy od 19 do 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę. Wykluczamy półmiski z śledziami i/lub jajkami, preferujemy przystawki.
- oprawa muzyczna (orkiestra lub dj) prosimy skalkulować obie opcje aby zamawiający miał prawo wyboru lepszej oferty.
-sala na wyłączność
Przykładowe menu
- drugie danie podane około godziny 19 (np. sztuka mięsa, ziemniaki lub kluski śląskie, surówki) mile widziane propozycje własne
- przystawki co najmniej 8 przystawek na osobę( przystawki, np. przystawki z ciasta francuskiego, babeczki na wytrawnie, mini kanapeczki, bez jajek i śledzi) mile widziane propozycje własne
- jedna sałatka
- ciasto różne rodzaje (2 kawałki na jedną osobę)
- kawa, herbata, soki, woda z cytryną bez ograniczeń
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 17.11.2023.
3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – teren miasta Starachowice, w zależności od wybranej oferty.
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + atrakcyjność oferty )
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3 Klimatyzowana sala na około 85 osób wraz z węzłem sanitarnym.
5.4 Cena podawana w ofercie powinna być ceną brutto tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Komunikaty