Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2023 06:53:00 |
Składania : | 31-10-2023 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Poniższe zapytanie dotyczy oszacowania wartości zamówienia na usługę utrzymanie porządku i czystości terenu zewnętrznego i powierzchni użytkowych w budynkach Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.
Zamawiający:
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych w Warszawie
ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa
Przedmiot zamówienia:
Utrzymanie porządku i czystości terenu zewnętrznego i powierzchni użytkowych w budynkach Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
Szczegółowy opis wymaganych
usług, został zawarty w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
Załączony "Formularz szacowania zamówienia" należy przesyłać na adres:
e-mail: marta.sasanka@lasy.gov.pl do dnia 31.10.2023 r.
Osoba prowadząca sprawę:
Marta Sasanka, tel. 22 5898337
Termin realizacji
zamówienia: 36 miesięcy od dnia 01.03.2024r.
Wykonawca nie składa, dokumentów za pomocą platformy.
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty