Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RRG.271.29.2023.1.MW Wykonanie przeglądów dróg gminnych i obiektów mostowych, dla których zarządcą drogi jest Wójt Gminy Giżycko.

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Department: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Deadlines:
Published : 24-10-2023 12:20:00
Placing offers : 27-10-2023 12:00:00
Offers opening : 27-10-2023 12:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania
pn.: Wykonanie przeglądów dróg gminnych i obiektów mostowych, dla których zarządcą drogi jest
Wójt Gminy Giżycko.

Zakres przedmiotu zamówienia:

Na szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:  

v  Przeglądy dla dróg gminnych i obiektów mostowych winny być przeprowadzone zgodnie z art. 62
ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2023 r., poz. 682
– ze zmianami) oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wierzy technicznej|
i z należytą starannością.  Przeglądy winne być zakończone  opracowaniem protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych
z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej.

v  Przeglądy winne być wykonane przy zastosowaniu metody oceny wizualnej SOSN (w Systemie Oceny Stanu Nawierzchni), dla 84 dróg gminnych o łącznej długości około 110 km oraz obiektów mostowych tj. 2 wiaduktów
i 5 przepustów.

 

1.     Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:

·         projekt umowy.

2.     Wymagania dotyczące zatrudnienia:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – osobę z uprawnieniami budowlanymi w branży drogowej (wymagane załączenie kopii posiadanych uprawnień do projektowania lub kopia uprawień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru).

3.     Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca zobowiązuje się wykonania całości prac składających się na przedmiot zamówienia nie później niż do 15 grudnia 2023 r.  

4.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

5.     Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych. 

6.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·         pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·         do dnia 27 października 2023 r. do godziny 12.00.

7.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 27 października 2023 r. o godzinie 12.30.

8.     Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

·         Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia, jak również inne koszty w nich nie ujęte,
a bez których nie można wykonać zamówienia.

·         Wykonawca oświadcza że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

12.  Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.

Kod CPV:   71631450-9:                 Usługi kontroli mostów.

13.  Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.29.2023.1.MW.

14.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Umowa - projekt.pdf pdf 161.62 2023-10-24 12:20:00 Proceeding
Umowa - projekt.pdf pdf 161.62 2023-10-24 12:20:00 Criterion
Oświadczenie.docx docx 13.1 2023-10-24 12:20:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Umowa - projekt.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - nie później niż do 15 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunek formalny - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 129).

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 176