Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-10-2023 10:41:00 |
Składania : | 02-11-2023 10:15:00 |
Otwarcia : | 02-11-2023 11:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-16 10:42 | Aleksandra Bartecka |
Szanowi
Państwo
W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Ogłoszenie o wyniku postępowania w odniesieniu do Części I i Części II zamówienia. |
2023-11-16 10:36 | Aleksandra Bartecka |
Szanowi
Państwo
W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu oferty w odniesieniu do Części II zamówienia. |
2023-11-07 10:40 | Aleksandra Bartecka |
Szanowi
Państwo
W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do Części I zamówienia. |
2023-11-02 12:57 | Aleksandra Bartecka |
Szanowi
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Informację z otwarcia ofert w odniesieniu do Części I zamówienia i Części II zamówienia. |
2023-11-02 10:25 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo Na podstawie art. 222 ust. 4, w związku z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1605) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 296.700,00 zł brutto, w tym: - w odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia, tj.: „Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu do Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Kluczewsku, ul. Leśna 1, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Dobromierzu, ul. Włoszczowska 5, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Komornikach, Komorniki 7; 29 – 120 Kluczewsko, Urzędu Gminy Kluczewsko, ul. Spółdzielcza 12; 29 – 120 Kluczewsko" - kwota w wysokości 243.000,00 zł brutto; - w odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia, tj.: „Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem oleju opałowego lekkiego do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kluczewsku, ul. Nowa 8, 29 – 120 Kluczewsko” - kwota w wysokości 53.700,00 zł brutto. |
Komunikaty