Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.SK.2262.5.2023 Dostawa artykułów biurowych dla pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa

Agata Żarnowska
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Zespół ds. sekretariatu
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2023 13:50:00
Składania : 31-10-2023 16:00:00
Otwarcia : 31-10-2023 16:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

1.      Przedmiot zamówienia: Zakup artykułów biurowych na potrzeby pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa. 

·      papier ksero biały A4 80 g/m - 100 ryz

·      papier ksero biały A4, 160 g/m – 5 ryz

·      papier ksero biały A4, 200 g/m – 2 ryzy

·      papier ksero biały A4, 250 g/m – 2 ryzy

·      folia do laminowania A4, 2 x 80 mic, 100 szt. - 5 op.

·      folia do laminowania A3, 2 x 80 mic, 100 szt.  - 3 op.

·      koszulki groszkowe z klapką A4 10 szt. – 10 op.

·      Koszulki groszkowe A5, 100 szt. – 5 op.

·      ofertówki deluxe A4, 145 micron, 25 szt.  – 10 op.

·      baterie LR6 typ AA - 20 sztuk

·      rolki termiczne do kas 57mm x 20 mb – 100 szt.

·      rolki termiczne do kasy 80mm x 30 mb – 30 szt.

·      długopisy żelowe niebieskie PILOT 0,7 mm – 60 szt.

·      długopisy żelowe czarne PILOT 0,7 mm – 12 szt.

·      Segregator A4 75 mm, kolor granatowy – 25 szt.

·      Segregator A4 75 mm, kolor biały – 5 szt.

·      Segregator A4 75 mm, kolor czerwony – 5 szt.

·      Teczka preszpanowa z gumką, niebieska – 10 szt.

·      Teczka preszpanowa z gumka, zielona – 10 szt.

·      Korektor mysz Tipp-Ex Pocket Mouse Mini 5mmx6m – 10 szt.

·      Masa mocująca 35g Pritt – 20 szt.

·      Gumki recepturki, kolor biały, opakowanie po 100 szt.  – 4 op.

·      Koperty A4 HK, 250 szt. – 8 op.

·      Koperty C5 HK 500 szt. – 4 op.

·      Koperty C6 HK, 1000 szt. – 2 op.

·      Koperta biała ochronna z folią bąbelkową 15/E – 100 szt.

·      Koperta biała ochronna z folią bąbelkową 16/F – 100 szt.

·      Nożyczki 21 cm – 15 szt.

·      Spinacz okrągły GRAND 28 mm (10 x 100) – 10 op.

·      Spinacz okrągły GRAND 50 mm (10 x 100) – 3 op.

·      Klej biurowy w sztyfcie 15 g – 10 szt.

·      Kołonotatnik, A5 kratka, twarda okładka, jednokolorowe – 10 szt.

·      Karteczki żółte sticky notes 40mmx50mm, 100 x 3 – 30 szt.

·      Karteczki żółte sticky notes, 100mmx75mm, 100 – 30 szt.

·      Karteczki żółte, sticky notes, 76mmx76mm, 100 – 50 szt.

·      Taśma klejąca biurowa przezroczysta GRAND, 18x20 – 20 szt.

·      Komplet zakreślaczy – 6 kolorów – 5 kpl.

·      Papier do flipchart 65x100, gładki, biały, 20 kartek – 5 szt.

·      Marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, czarny – 5 szt.

·      Marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, czerwony – 5 szt.

·      Marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, niebieski – 5 szt.

·      Marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, zielony – 5 szt.

·      Rozszywacz biurowy (zęby teściowej) – 3 szt.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: do 7 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia. 

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

5.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1) Agata Żarnowska, 61 647 7606

6.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

7. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
8. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

9.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

  


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

−          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

−          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-10-24 13:50:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2023-10-24 13:50:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-10-24 13:50:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-11-03 10:53 Agata Żarnowska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż w postepowaniu wybrana została oferta firmy Rodan Sp. z o.o.
NIP 7792142824

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier ksero papier ksero biały A4 80 g/m 100 ryz - (0)
2 Papier ksero papier ksero biały A4, 160 g/m 5 ryz - (0)
3 Papier ksero papier ksero biały A4, 200 g/m 2 ryz - (0)
4 Papier ksero papier ksero biały A4, 250 g/m 2 ryz - (0)
5 Folia do laminowania folia do laminowania A4, 2 x 80 mic, 100 szt 5 opak. - (0)
6 Folia do laminowania folia do laminowania A3, 2 x 80 mic, 100 szt. 3 opak. - (0)
7 Koszulki groszkowe koszulki groszkowe z klapką A4 10 szt. 10 opak. - (0)
8 Koszulki groszkowe koszulki groszkowe A5, 100 szt. 5 opak. - (0)
9 Ofertówki deluxe ofertówki deluxe A4, 145 micron, 25 szt. 10 opak. - (0)
10 Baterie baterie LR6 typ AA 20 szt. - (0)
11 Rolki terminczne rolki termiczne do kas 57mm x 20 mb 100 szt. - (0)
12 Rolki terminczne rolki termiczne do kasy 80mm x 30 mb 30 szt. - (0)
13 Długopisy długopisy żelowe niebieskie PILOT 0,7 mm 60 szt. - (0)
14 Długopisy długopisy żelowe czarne PILOT 0,7 mm 12 szt. - (0)
15 Segregator segregator A4 75 mm, kolor granatowy 25 szt. - (0)
16 Segregator segregator A4 75 mm, kolor biały 5 szt. - (0)
17 Segregator segregator A4 75 mm, kolor czerwony 5 szt. - (0)
18 Teczka z gumką teczka preszpanowa z gumką, niebieska 10 szt. - (0)
19 Teczka z gumką teczka preszpanowa z gumką, zielona 10 szt. - (0)
20 Korektor mysz korektor mysz Tipp-Ex Pocket Mouse Mini 5mmx6m 10 szt. - (0)
21 Masa mocująca masa mocująca 35g Pritt 20 szt. - (0)
22 Gumki recepturki gumki recepturki, kolor biały, opakowanie po 100 szt. 4 opak. - (0)
23 Koperty koperty A4 HK, 250 szt. 8 opak. - (0)
24 Koperty koperty C5 HK 500 szt. 4 opak. - (0)
25 Koperty koperty C6 HK, 1000 szt. 2 opak. - (0)
26 Koperta ochronna koperta biała ochronna z folią bąbelkową 15/E 100 szt. - (0)
27 Koperta ochronna koperta biała ochronna z folią bąbelkową 16/F 100 szt. - (0)
28 Nożyczki nożyczki 21 cm 15 szt. - (0)
29 Spinacz spinacz okrągły GRAND 28 mm (10 x 100) 10 opak. - (0)
30 Spinacz spinacz okrągły GRAND 50 mm (10 x 100) 3 opak. - (0)
31 Klej klej biurowy w sztyfcie 15 g 10 szt. - (0)
32 Kołonotatnik kołonotatnik, A5 kratka, twarda okładka, jednokolorowe 10 szt. - (0)
33 Karteczki żółte karteczki żółte sticky notes 40mmx50mm, 100 x 3 30 szt. - (0)
34 Karteczki żółte karteczki żółte sticky notes, 100mmx75mm, 100 30 szt. - (0)
35 Karteczki żółte karteczki żółte, sticky notes, 76mmx76mm, 100 50 szt. - (0)
36 Taśma klejąca taśma klejąca biurowa przezroczysta GRAND, 18x20 20 szt. - (0)
37 Zakreślacze zakreślacze, ścięta końcówka, neony, 6 kolorów 5 komplet - (0)
38 Papier do flipczarta papier do flipcharta 65x100, gładki, biały, 20 kartek 5 szt. - (0)
39 Marker marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, czarny 5 szt. - (0)
40 Marker marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, czerwony 5 szt. - (0)
41 Marker marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, niebieski 5 szt. - (0)
42 Marker marker do flipchart, końcówka okrągła, 2-3 mm, zielony 5 szt. - (0)
43 Rozszywacz rozszywacz biurowy (zęby teściowej) 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelki dodatkowe koszty, w tym koszty transportu o stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując akceptuję. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 257