Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-10-2023 14:32:00 |
Składania : | 27-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-10-2023 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. :44 6330815 wew. 218
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-25 11:06 | Anna Szpak |
Dzień
dobry Poniżej przesyłam zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi: 1. Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie i rękojmi na dostarczony i zamontowany przedmiot umowy, która wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu zamówienia, który zostanie potwierdzony końcowym protokołem zdawczo-odbiorczym bez uwag podpisanym przez obie Strony. Gwarancja i rękojmia obejmują wszystkie wady powstałe w trakcie eksploatacji. 2. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji i rękojmi do świadczenia w pełnym zakresie serwisu gwarancyjnego, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów przeglądów (jeśli takie są wymagane) i napraw w okresie gwarancji i rękojmi (dojazdów, robocizny, transportu oraz wymiany części zamiennych). 3. Wykonawca zapewnia dostępność serwisu w okresie trwania okresu gwarancji i rękojmi, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 24 godzin w dni robocze od daty pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta w możliwie najkrótszym czasie, jednakże nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (przez dni robocze rozumie się: wszystkie dni za wyjątkiem niedziel i świąt, które zgodnie z art. 151(9) § 1 k.p. są dniami wolnymi od pracy). 4. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 2 dni robocze (przez dni robocze rozumie się: wszystkie dni za wyjątkiem niedziel i świąt, które zgodnie z art. 151(9) § 1 k.p. są dniami wolnymi od pracy), Wykonawca jest zobowiązany ustanowić inny termin naprawy, przy czym nie może on być dłuższy niż 5 dni roboczych (przez dni robocze rozumie się: wszystkie dni za wyjątkiem niedziel i świąt, które zgodnie z art. 151(9) § 1 k.p. są dniami wolnymi od pracy). 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona napraw wad w okresie gwarancji i rękojmi we wskazanych powyżej terminach, wówczas Zamawiający ma prawo do powierzenia wykonania tych napraw innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. |
2023-10-25 09:01 | Anna Szpak |
Dzień
dobry Proszę o wycenę szlabanu o mocy siłownika szlabanu równej 240W nie 300W. Szlaban powinien posiadać mechanizm wypinający ramię w przypadku uderzenia czołowego. |
Komunikaty