Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 28/DIT/RB/ZO/2023 Wykonanie robót polegających na konserwacji, naprawie i usuwaniu awarii dekarskich na budynkach mieszkalnych, użytkowych i gospodarczych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk, będących w zarządzaniu PGM Sp. z o.o. w Słupsku”

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 12:38:00
Składania : 30-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 30-10-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia :

Wykonanie robót polegających na konserwacji, naprawie i usuwaniu awarii dekarskich na budynkach mieszkalnych użytkowych i gospodarczych stanowiących 100% własności Miasta Słupska, będących w zarządzaniu PGM Sp. z o.o. w Słuspku.

Zakres prac obejmuje:

- wymianę i wzmocnienie krokwi,

- wymianę deskowania,

- uzupełnienie pokryć dachowych z dachówki,

- wymiana pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej,

- naprawa, wymiana rynien i rur spustowych,

- przemurowanie kominów,

- uzupełnienie ław kominiarskich,

- wymiana lub uzupełnienie obróbek blacharskich. instalacji sanitarnych

1. Realizacja robót o których mowa w § 1 ust. 1, Wykonawca każdorazowo wykona na podstawie otrzymanego od Zamawiającego w formie pisemnej „zlecenia” określającego: numer porządkowy zlecenia, datę wystawienia, przewidywany zakres i koszt oraz termin rozpoczęcia i zakończenia robót

2.    Każde zlecenie stanowi oddzielną podstawę rozliczenia poszczególnych robót, naliczania kar umownych,  ustalenia okresu gwarancji oraz rozliczenia i wystawienia przez Wykonawcę faktury

3.   W przypadku pilnych do usunięcia awarii (stwarzających zagrożenie życia lub mienia) zlecenie robót może być dokonane w formie ustnej lub telefonicznej, a najpóźniej w dniu następnym uzupełnione o pisemne „zlecenie robót”

4. Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz za jego zgodność z obowiązującymi w Polsce przepisami

5.   Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osobę wykonującą czynności na stanowisku dekarza w ramach realizacji przedmiotu zamówienia o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.

Warunki udziału w postępowaniu:

Oferent powinien wykazać, że  w ostatnich 3 latach wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonywania konserwacji, naprawie i usuwaniu awarii dekarskich w budynkach mieszkalnych, użytkowych i gospodarczych o wartości zawartej umowy minimum 20 000,00

    Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów  art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638  kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie w całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia .

Zamawiający odrzuci ofertę jeśli:
-oferta stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu, a Wykonawca nie złożył
odpowiednich wyjaśnień lub wyjaśnienia potwierdzają
- oferta została złożona po upływie terminu składania ofert
- oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- nie złożenie wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału

Termin realizacji : do 31.12.2023

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785 881 070

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy. Anita doc.doc doc 144.5 2023-10-20 12:38:00 Postępowanie
Dekarskie 2023 8 proc. VAT NAKŁADCZY.pdf pdf 559.96 2023-10-20 12:38:00 Postępowanie
Dekarskie 2023 23 proc. VAT NAKŁADCZY.pdf pdf 326.01 2023-10-20 12:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 224