Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.21.2023.3.MW „Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Wilkasach ul. Brzozowa i ul. Kwiatowa – etap II”.

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 11:58:00
Składania : 27-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 27-10-2023 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.:
„Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Wilkasach ul. Brzozowa i ul. Kwiatowa – etap II”
. 

1.     Zakres przedmiotu zamówienia:

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych:

Ø  w drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej – odcinek B1-B3, w zakresie:

a)     budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC-U SN 12 Ø 400 mm
(od pkt. B1 do B3) w wykopie o głębokości od 1,20 m do 1,70 m, z częściową rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni żwirowej zatoki parkingowej lub odtworzeniem zieleńca warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm
i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką trawy                                                                         – 38,00 m,    

b)     montaż betonowego wylotu na rurze PVC Ø 400 mm w skarpie istniejącego rowu retencyjnego – 1 sztuki, 

c)     budowa studni rewizyjnych (B1, B2, B3) systemu PRO PP Ø 450 mm, z włazami kanałowymi
typ. ciężki                                                                                                                                                   – 3 sztuki, 

d)     montaż systemów odwodnienia liniowego z rusztami żeliwnymi 40 ton. w istniejącej nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitumicznej, na łącznej długości 13,50 m                                                                             – 2 komplety,  

Ø  w drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej – odcinek A1-A2, w zakresie:

a)    budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC-U SN 12 Ø 400 mm
(od pkt. A1 do A2) w wykopie o głębokości od 0,90 m do 1,60 m, z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm lub odtworzeniem zieleńca warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką trawy        – 32,00 m,

b)    budowa studni rewizyjnej (A2) systemu PRO PP Ø 630 mm, z włazem kanałowym typ. lekki wraz
z obrobieniem włazów w nawierzchni chodnika na istniejącym przepuście drogowym – 1 sztuka,

c)     budowa studni rewizyjnej (A1) systemu PRO PP Ø 450 mm, z włazem kanałowym typ. lekki wraz
z obrobieniem włazów w nawierzchni chodnika                                                       – 1 sztuka,

d)    budowa zbiornika podziemnego-systemowego ze skrzynek rozsączających o wym.
4,00 x 5,00 x 1,50 m                                                                                              – 1 komplet,  

e)    rozbiórka murka betonowego wylotu przepustu w skarpie nasypu drogi wraz z zamurowaniem przepustu i uzupełnieniem skarpy warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką  trawy na powierzchni około 16 m2                                       –1 sztuka,

Ponadto na przedmiot zamówienia składają się:

Ø  inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,

Ø  opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla prac prowadzonych  w pasie drogowym DG nr 129060 N ul. Kwiatowej,

2.     Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:

·         dokumentacja techniczna                                  - załącznik nr 1,

·         projekt umowy                                                  - załącznik nr 2.

3.     Wymagania dotyczące zatrudnienia:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, tj. kierowania robotami związanymi z przebudową kanalizacji deszczowej,

4.     Termin realizacji zamówienia:

·         w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy,    

·         2 miesięcy – nie później niż do 20 grudnia 2023 r.,

Zamawiający przewiduje możliwość:  

  • zmiany terminu wykonania umowy,
  • przedłużenia terminu wykonania umowy,
  • innych istotnych postanowień umowy,
  • zmiany zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego,

na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.

5.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

6.     Inne wymagania dotyczące Wykonawcy:

Ø  Wykonawca winien udokumentować potwierdzonymi za zgodność z oryginałem: kopiami umów, faktur, protokołów odbioru robót poświadczających wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na budowie, przebudowie lub remontach kanalizacji deszczowych.

 

 

 

 

Ø  Wykonawca winien udokumentować (złożonym oświadczeniem – załącznik nr 3):

·         że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

7.     Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych. 

8.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·         pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·         do dnia 27 października 2023 r. do godziny 12.00.

9.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 27 października 2023 r. o godzinie 13.00.

10.  Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z:

·         zakresu przedmiotu zamówienia, 

·         zapisów zawartych w projekcie umowy

jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

12.  Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.

Kod CPV:   44132000-4                  Elementy przepustów.

13.  Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.21.2023.3.MW

14.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

 




Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
warunki zapytania ofertowego II.docx docx 29.25 2023-10-20 11:58:00 Postępowanie
Przedmiar II.xlsx xlsx 13.62 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
profil odc. B1-B3.pdf pdf 42.16 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
profil odc. D8-D18.pdf pdf 106.92 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 1 - opis.pdf pdf 20222.11 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 2 - uzgodnienia.pdf pdf 5410.35 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 3 - PZT.pdf pdf 386.11 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
SCHUMO~1.PDF PDF 100.78 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
profil odc. B1-B3.pdf pdf 42.16 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
profil odc. D8-D18.pdf pdf 106.92 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 1 - opis.pdf pdf 20222.11 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 2 - uzgodnienia.pdf pdf 5410.35 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
PROJEKT 3 - PZT.pdf pdf 386.11 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
SCHUMO~1.PDF PDF 100.78 2023-10-20 11:58:00 Kryterium
Oświadczenie.docx docx 12.99 2023-10-20 11:58:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Przedmiar II.xlsx

profil odc. B1-B3.pd [...].pdf

profil odc. D8-D18.p [...].pdf

PROJEKT 1 - opis.pdf

PROJEKT 2 - uzgodnie [...].pdf

PROJEKT 3 - PZT.pdf

SCHUMO~1.PDF

profil odc. B1-B3.pd [...].pdf

profil odc. D8-D18.p [...].pdf

PROJEKT 1 - opis.pdf

PROJEKT 2 - uzgodnie [...].pdf

PROJEKT 3 - PZT.pdf

SCHUMO~1.PDF

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 20 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, projekt czasowej organizacji ruchu inne koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunek formalny - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 129).

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 416