Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2023 09:59:00 |
Składania : | 26-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę krzeseł biurowych.
1. Krzesło ergonomiczne Kulik System Classic Pro K 1, - 3 szt.
Opis:
- kolor niebieski
- kółka do powierzchni twardych
- kolor siłownika chromowany
- podłokietnik Vario
- krzesła powinny być odpowiednie dla osób o wzroście:
- 170 cm. - 1 szt.
- 175 cm. - 2 szt.
1. Dostarczony towar powinien Posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a) wykaz dostarczonego towaru,
b) instrukcje montażu, obsługi i konserwacji w języku polskim,
c) karty gwarancyjne,
d) protokół przekazania towaru,
e) karty charakterystyki produktu, jeśli dotyczą.
2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia złożenia zamówienia
3. Miejsce dostawy : ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-27 12:26 | Małgorzata Wiśniewska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma Em Meble Biurowe Marita Tuszyńska |
Komunikaty