Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup preparatu do płukania wymienników ciepła

Paulina Budzińska
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 09:11:00
Składania : 25-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 25-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup preparatu do płukania wymienników ciepła.

1. Preparat kwasowy rozpuszczalny w wodzie przeznaczony do skutecznego usuwania osadów kamienia kotłowego różnego pochodzenia w szczególności związków węglanu wapnia.

2. Bezpieczny dla nw. Materiałów stosowanych w instalacjach centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:

  - stal nierdzewna,

  - tworzywo sztuczne

  - luty miedziane i niklowe

- uszczelki gumowe, klinkierytowe, bezazbestowe.

3.    Preparat do stosowania w płukaniu chemicznym wymienników ciepła ze stali nierdzewnej metodą CIP przy pomocy agregatów pompowych.

4. Płukanie przy ph roztworu 1,8-2,2 i temperaturze roztworu 40-50 C.

5.Możliwość zrzutu zneutralizowanych popłuczyn do kanalizacji.

6.Kontrola odczynu ph za pomocą testera lub miernika ph

7.Gwarantowany okres przydatności min. 18 miesięcy.

8.Produkt musi posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny potwierdzoną aktualnym Atestem Higienicznym, dopuszczającym stosowanie w instalacjach wody stosowanej do spożycia.


Wymagania Zamawiającego:

  1. Wraz z ofertą należy dołączyć  karty charakterystyki produktu oraz instrukcję stosowania.
  2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 02.11.2023r.
  3. Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
  4. Dostawa odbędzie się  w oparciu o jedno  zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
  5. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
  6. Okres rękojmi: minimum 12  m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 12 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
  7. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia
  8. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za sztukę. Ilość dostarczonych rzeczy i kompletność potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
  9. Warunki płatności:

a) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

b) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO EPEC.pdf pdf 354.08 2023-10-20 09:11:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-02 08:31 Paulina Budzińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając w oparciu o § 6 ust. 19 pkt.1 „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp z o.o. ”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Zakup preparatu do płukania wymienników ciepła”, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Preparat do płukania wymienników ciepła - 50 kg Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Fabryczna 3
82-300, Elbląg
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO EPEC.p [...].pdf

(0)
5 Karty charakterystyki produktu oraz instrukcja stosowania - Proszę załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. - Proszę potwierdzić (0)
7 Termin dostawy - do 02.11.2023r. Proszę potwierdzić (0)
8 Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny - Proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 170