Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM sp. z o.o. w Słupsku

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 09:04:00
Składania : 22-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 22-11-2023 09:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 413.24 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1- Formularz oferty.doc doc 149.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc doc 35.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3- Oświadczenie dot. krajowych przesłanek wykluczenia z postępowania.doc doc 34.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4- zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby.doc doc 45.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania.docx docx 27.59 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - oświdczenie podmiotu udostępniającego zasoby dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 54.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - Oświadczenie o aktualnosci braku podstaw wykluczenia - popr.doc doc 43.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7a - Oświadczenie o aktualnosci braku podstaw wykluczenia - popr.doc doc 43.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8- Wykaz usług.docx docx 21.09 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 - Wykaz wyposażenia.doc doc 42 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10- Wzór umowy - sprzątanie popr.odt odt 38.26 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10a - Wzór umowy - pielęgnacja zieleni por.doc doc 124.5 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 - szczegółowy opis i zakres prac.odt odt 33.41 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 12- wykaz terenów cz.1..pdf pdf 272.64 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 13- wykaz terenów cz.2.pdf pdf 175.22 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 14 - wykaz terenów cz.3.pdf pdf 286.26 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 15 - wykaz terenów cz.4.pdf pdf 259.65 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 16 - wykaz terenów cz.5.pdf pdf 248.4 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu -2023-OJS203-637741-pl.pdf pdf 202.98 2023-10-20 09:04:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ.pdf pdf 277.45 2023-11-08 13:41:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ -2.pdf pdf 274 2023-11-15 10:58:50 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 10 - popr. Wzór umowy - sprzątanie.odt odt 39.84 2023-11-15 10:58:50 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 10a - popr. Wzór umowy - pielęgnacja zieleni.doc doc 134 2023-11-15 10:58:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 22.11.2023.pdf pdf 210.7 2023-11-22 21:05:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu postępowania w cz. 6.pdf pdf 1231.37 2023-12-18 14:59:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-18 14:59 Dorota Wysocka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu postępowania w cz. 6

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-22 21:05 Anita Bogdańska Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zadania przeznaczył kwotę 2 525 099,61 zł brutto, w tym dla :
części 1 - kwotę 362 055,57 zł;
części 2 - 498 829,70 zł;
części 3 - 435 743,97 zł,
części 4 - 522 005,21 zł,
części 5 - 463 821,56 zł,
części 6 -242 643,60 zł
2023-11-15 10:58 Dorota Wysocka Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ.

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Załącznik Nr 10 - po [...].odt

Załącznik Nr 10a - p [...].doc

2023-11-08 13:41 Dorota Wysocka Odpowiedź na zapytania do treści SWZ.

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1030