Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZW.271.26.2023 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek

Joanna Gniewkowska
Gmina Osiek pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 17:57:00
Składania : 03-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 03-11-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 135.94 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 58.41 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy.docx docx 23.72 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie.docx docx 23.45 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ Wykaz usług.docx docx 17.85 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ Wykaz narzędzi.docx docx 17.57 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ Wzór umowy.docx docx 43.34 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 59.37 2023-10-20 17:57:00 Postępowanie
SWZ zm. 2.11.2023.docx docx 58.34 2023-11-02 10:56:06 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zm. 2.11.2023.docx docx 59.15 2023-11-02 10:56:06 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 do SWZ- Wzór umowy - zmiana w zakresie waloryzacji 2.11.2023.docx docx 44.18 2023-11-02 11:09:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 16.28 2023-11-03 12:26:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx docx 17.65 2023-11-10 09:30:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-10 09:30 Joanna Gniewkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].docx

2023-11-03 12:26 Joanna Gniewkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-11-03 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 800 000 zł na realizację zamówienia.
2023-11-02 11:09 Joanna Gniewkowska Pytanie:

Załącznik nr 5 do SWZ – Umowa - § 12 ust. 3 pkt 1 i 2
Zamawiający w § 12 ust. 3 pkt 1 i 2 umowy zawarł klauzulę waloryzacyjną i napisał, że:
„3. Zamawiający ustala następujące zasady, stanowiące podstawę wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ustala się na poziomie powyżej 15% w stosunku do cen lub kosztów obowiązujących w terminie składania oferty,
2) za podstawę do żądania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy i określenia wysokości takiej zmiany, Strony umowy przyjmują wskaźnik zmiany ceny materiałów lub kosztów, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, informujący czy nastąpiły zmiany cen lub kosztów i w jakiej wysokości”

Wnosimy o następujące wyjaśnienia/zmiany w zakresie ww. postanowień:

 do jakiego konkretnego wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów odnosi się § 12 ust. 3 pkt 2 Umowy? wskazujemy, że Zamawiający nie tylko nie określił nazwy jednego wskaźnika ( jest ich wiele) to nie określił również częstotliwości publikacji przez Prezesa GUS takiego wskaźnika, tj. czy mają to być wskaźniki miesięcznie, kwartalne, roczne?;
 wobec powyższego zastrzeżony przez Zamawiającego poziom zmiany cen materiałów lub kosztów na poziomie powyżej 15% w stosunku do cen lub kosztów obowiązujących w terminie składania oferty, jest niemożliwy do oceny, z tego względu , że nie wiadomo czy odnosi się do rocznych, kwartalnych wskaźników, czy miesięcznych i konkretnie jakich. Z ostrożności wskazujemy jednak, że tak wysoki poziom zmiany cen materiałów i kosztów, już w tym momencie czyni opisaną przez Zamawiającego klauzulę zmiany, klauzulą pozorną.





Odpowiedź:
Zamawiający dokonał zmian w Załączniku nr 5 do SWZ – Umowa - § 12 ust. 3 pkt 1 i 2
3. Zamawiający ustala następujące zasady, stanowiące podstawę wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ustala się na poziomie powyżej 10% w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów obowiązujących w terminie składania oferty,
2) za podstawę do żądania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy i określenia wysokości takiej zmiany, Strony umowy przyjmują miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, i dostępny w Biuletynie statystycznym, w układzie miesiąc poprzedni = 100, dotyczący kolejnych miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca otwarcia oferty, do miesiąca za który została wystawiona faktura VAT. W przypadku, gdyby w/w wskaźnik przestał być dostępny, strony uzgodnią inny, najbardziej zbliżony wskaźnik publikowany przez GUS.

Umowa ze zmianami w załączeniu.

Załącznik nr 5 do SW [...].docx

2023-11-02 10:56 Joanna Gniewkowska W związku z błędnie sformułowanymi warunkami udziału w postępowaniu w załączeniu zmienione dokumenty:
SWZ – Zmiana dotyczy:
Rozdziału VII, pkt 2 ppkt 2) i ppkt 3)
Rozdziału VIII, pkt 5 ppkt 1) i ppkt 2)
Załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zmiana dotyczy:
Rozdziału V pkt 2 ppkt 2) i 3)

SWZ zm. 2.11.2023.do [...].docx

Załącznik nr 6 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 642