Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2023 13:37:00 |
Składania : | 27-10-2023 14:49:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21 a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, wymienionych poniżej oraz odbiór zużytych materiałów i przekazanie ich do utylizacji. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe,
nieregenerowane, niefabrykowane, opakowane hermetyczne, nie noszące śladów
uszkodzeń zewnętrznych oraz używania. Ponadto Wykonawca musi zagwarantować, że
dostarczony produkt będzie wysokiej jakości i będzie kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego a po jego
zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie będą
pojawiać się żadne negatywne komunikaty.
Wykonawca w cenę artykułu wliczy koszty związane z transportem do Ośrodka oraz koszty rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II. Termin realizacji zamówienia:
Termin dostawy zamówienia - do dnia 6.11.2023 r.
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczenia i realizacji zamówienia.
V. Płatność.
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności ( MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca : Gmina Starachowice i odbiorca : CUS.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty