Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-10-2023 08:13:00 |
Składania : | 23-10-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Administracji i Kadr Urzędu
Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy
Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego
zamówienia: „Usługa
czyszczenia rynien oraz udrożnienie rur spustowych w budynku Urzędu
Miejskiego
w Starachowicach ul. Radomska 45”.
Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie rynien (około 336 mb) i rur spustowych (ok 209 mb) w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45.
Zmawiający wymaga od Oferenta przed złożeniem oferty o przeprowadzenia wizji lokalnej.
Termin realizacji zamówienia:
do 7 dni od podpisania umowy.
Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.
Badania ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 23.10.2023 r. do godz. 9:30.
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17.
Załączniki:
Zał. nr 1-Formularz ofertowy
Zał. nr 2- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41/ 273 83 17.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-02 08:50 | Monika Mazurkiewicz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dotyczy
postępowania
pod
nazwą:
Czyszczenie
rynien
i
rur
spustowych
w
budynku
Urzędu
Miejskiego
w
Starachowicach.
(ID
834561)
Wpłynęły oferty: 1. MAXICLEAN PROFESJONALNE CZYSZCZENIE POWIERZCHNI z ceną ofertową brutto: 5 209,05 zł 2. ALP-WORK MARCIN ŁUKASIEWICZ PROFESJONALNE USŁUGI WYSOKOŚCIOWE I OGÓLNOBUDOWLANE z ceną ofertową brutto:7 626,00 zł 3. P.S.W.G. Góra Ewelina z ceną ofertową brutto: 10 055,25 zł Zgodnie z zapisem w zapytaniu ofertowym: Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Wykonawca może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bz przeprowadzenia ich ponownej oceny. Oferent MAXICLEAN PROFESJONALNE CZYSZCZENIE POWIERZCHNI z ceną ofertową brutto: 5 209,05 zł w czasie weryfikacji złożonej oferty zrezygnował z zawarcia umowy. Wobec powyższego została wybrana oferta ALP-WORK MARCIN ŁUKASIEWICZ PROFESJONALNE USŁUGI WYSOKOŚCIOWE I OGÓLNOBUDOWLANE z ceną ofertową brutto:7 626,00 zł. |
Komunikaty