Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OA.1331.2.2023.WB Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia ruchomego wraz z montażem w budynku Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą przy ul.Granicznej 2.

Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2023 10:44:00
Składania : 25-10-2023 08:30:00
Otwarcia : 25-10-2023 08:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe.docx docx 34.86 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 248.2 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
2. Załacznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 202.37 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
2. Załacznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 235.68 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy wraz z załącznikami nr 1,2-4.docx docx 39.01 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy wraz z załącznikami nr 1,2-4.pdf pdf 256.2 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
4. Załacznik nr 3 do Formularza ofertowego - Formularz cenowy.pdf pdf 223.16 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
4. Załacznik nr 3 do Formularza ofertowego - Formularz cenowy.xlsx xlsx 14.44 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 4 do Zapytania ofetowego - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 54.78 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 4 do Zapytania ofetowego - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 267.73 2023-10-18 10:44:00 Postępowanie
6. Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf pdf 432.99 2023-10-25 12:02:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-25 12:02 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo,
W załączniku Informacja z sesji otwarcia ofert.

6. Informacja z sesj [...].pdf

2023-10-25 08:30 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 50.000,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia ruchomego wraz z montażem w budynku Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą przy ul. Granicznej 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia ruchomego wraz z montażem w budynku Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą przy ul. Granicznej 2, II piętro gdzie znajduje się pomieszczenie w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia. 0 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267