Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.105.2023 Wykoszenie traw i porostów ze skarpy odwodnej i korony wału przeciwpowodziowego w km 240+000 do 244+600 rz. Warty na Bielnikach w Poznaniu – brzeg lewy

Kinga Jagielska
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2023 14:36:00
Składania : 24-10-2023 07:30:00
Otwarcia : 24-10-2023 08:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym wykoszeniu z rozdrobnieniem porostów ze skarpy wału (skarpa odwodna wraz z pasem 3 m od stopy wału) i korony wału za pomocą kosiarki bijakowej na ciągniku z dokoszeniem ręcznym. Ręczne koszenie wykonać przy użyciu sprzętu tradycyjnego – kosy ręcznej lub kosy spalinowej w miejscach, do których dostęp sprzętem mechanicznym jest niemożliwy (schodów, drzew, słupów zamontowanych na wale itp.) Porost po wykoszeniu nie może być niższy niż 5 cm ani wyższy niż 7cm. W miejscach utrudnień należy zwrócić szczególną uwagę na pokos i wykosić ręcznie. Wywóz skoszonych porostów należy wykonać niezwłocznie po koszeniu. Wygrabione porosty należy całkowicie usunąć
z wału oraz zagospodarować zgodnie z wymogami ustawy o odpadach. Z prac terenowych należy sporządzić opracowanie (dokument zawierający informację o lokalizacji stwierdzonych miejsc objętych ochroną oraz sposobie prowadzenia wykoszeń w sąsiedztwie ich występowania wraz z dokumentacją fotograficzną przed wykonywaniem usługi i w trakcie prowadzenia prac utrzymaniowych.

Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 6-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszą umową na kwotę 80 000,00 zł.

Wykonawca złoży w dniu zawarcia umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5% wartości ofertowej umowy brutto.

Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony na podstawie przedmiaru, w układzie i zgodnie z pozycjami, w taki sposób, aby uwzględniał wszystkie pozycje katalogowe w nich zawarte i w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania tj. koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk. Identyfikacja katalogów znajduje się przy każdej pozycji przedmiaru.
  2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
  5. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
  6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
  7. Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

  • Cena netto + podatek VAT = cena brutto
  • Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru. Kosztorys należy załączyć w pkt Kryteria i warunki formalne - cena.
  • Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
  • Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
  • Obowiązująca stawka podatku VAT 8% dla pozycji 1-10 przedmiaru i 23 % dla pozycji 11 przedmiaru.

Opis procedury:

  • Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
  • Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
  • W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
  • Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
  • Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
  • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-878-40-72  
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.
  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
    e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.

  4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

  5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych

  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

  3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane

  4. żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

  • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania

  1. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych

  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

  • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.

  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
    na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

  4. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar.docx docx 14.35 2023-10-18 15:12:12 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy_Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 18.14 2023-10-18 15:12:12 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy_Protokół odbioru.docx docx 13.4 2023-10-18 15:12:12 Postępowanie
Wzór umowy.doc doc 80 2023-10-18 15:12:48 Postępowanie
Przedmiar_aktualizacja 19.10.2023 r..docx docx 14.43 2023-10-19 13:46:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-27 16:17 Kinga Jagielska Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zamówienie pn.: Wykaszanie traw i porostów ze skarpy dowodnej i korony wału przeciwpowodziowego w km 240+000 do 244+600 rz. Warty na Bielnikach w Poznaniu - brzeg lewy, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez: Zakład Usług Melioracyjnych i Kanalizacyjnych "Drenbud" Henryk Paczka.
2023-10-24 11:01 Kinga Jagielska Informacja z otwarcia ofert
Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zamówienie pn.: Wykoszenie traw i porostów ze skarpy dowodnej i korony wału przeciwpowodziowego w km 240+000 do 244+600 rz. Warty na Bielnikach w Poznaniu - brzeg lewy, złożono ofertę przez:
Zakład Usług Melioracyjnych i Kanalizacyjnych "Drenbud" Henryk Paczka, ul. Jasne Błonie 3, 61-602 Poznań, na kwotę brutto 120 072,75 zł

Na chwilę obecną Zamawiający poddał analizie złożoną ofertę.

Sprawę prowadzi: Małgorzata Zielińska, tel.: 61-878-48-59
2023-10-19 13:46 Kinga Jagielska W związku z wpłynięciem pytania w dniu 19.10.2023 r. na platformie zakupowej postępowania nr KSr-IX.271.105.2023 poprawiono załącznik do postępowania, tj. przedmiar. W poprzednim przedmiarze została znaleziona omyłka pisarska.

Przedmiar_aktualizac [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia Zgodnie z przedmiarem poz. 1-10 1 usługa - (0)
2 Przedmiot zamówienia Zgodnie z przedmiarem poz. 11 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Określone w par. 7 ust. 1 wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedną usługę polegającą na konserwacji i/lub modernizacji rowów, lub/i cieków lub/i zbiorników wodnych lub/i wałów przeciwpowodziowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Należy załączyć wykaz wykonanych prac z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że b) dysponuje lub będzie dysponował: • co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia prowadzącą nadzór przyrodniczy, posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę legitymującą się wykształceniem wyższym o kierunku biologia lub pokrewne z doświadczeniem w sprawowaniu nadzorów przyrodniczych. • jedną osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami lub bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz posiada doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na konserwacji i/lub modernizacji rowów lub/i cieków lub/i zbiorników wodnych lub/i wałów przeciwpowodziowych. Należy załączyć wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z potwierdzeniem spełnienia warunków (dyplomy ukończenia studiów o kierunku biologia lub pokrewne, referencje, kserokopie uprawnień). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 436