Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WK-V.8286.2.2023 Doręczanie środków pieniężnych w formie gotówkowej osobom uprawnionym do odbioru świadczeń rodzinnych

Marlena Malaka
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Księgowości
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2023 14:34:00
Składania : 31-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 31-10-2023 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Nazwa oraz adres Zamawiającego:     Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:      Wydział Księgowości 

Opis przedmiotu zamówienia: Doręczanie środków pieniężnych w formie gotówkowej osobom uprawnionym do odbioru świadczeń rodzinnych wypłacanych w ramach ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. z 2023r. poz. 390 ze zm.) wskazanym w wykazie sporządzonym przez Zamawiającego bezpośrednio na ich adres zamieszkania na terenie Bydgoszczy. Wypłata świadczeń dotyczy około 280 osób na kwotę około 69.000,00 zł miesięcznie. Import list wypłacanych świadczeń odbywać się będzie w formacie pliku zgodnym z generowanym z systemu finansowo-księgowego w Urzędzie Miasta Bydgoszczy (załącznik nr 1). W przypadku niezgodności formatu pliku i przesyłu danych Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów dostosowania formatu pliku i przesyłu danych. Wypłata środków odbiorcom następuje w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od daty zasilenia rachunku bankowego Wykonawcy i przesyłu pliku. Doręczenie świadczeń powinno być dokonane adresatowi osobiście bądź dorosłemu domownikowi stale zamieszkującemu wspólnie z adresatem, jeżeli podjął się doręczenia środków adresatowi. Dopuszcza się możliwość doręczenia świadczeń innej osobie na podstawie upoważnienia wystawionego przez adresata i potwierdzonego imienną pieczątką i podpisem przez pracownika Zamawiającego bądź pracownika socjalnego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy oraz pieczątką nagłówkową właściwej instytucji (załącznik nr 3). W przypadku pobytu adresata w szpitalu udzielone przez niego upoważnienie potwierdza lekarz swoim podpisem oraz pieczątką imienną. Upoważnienie obowiązuje do czasu jego odwołania przez osobę upoważnioną. Wykonawca umożliwi świadczeniobiorcy odbiór niedoręczonych środków pieniężnych w co najmniej jednej placówce Wykonawcy na terenie Bydgoszczy przez okres co najmniej 14 dni od daty nieskutecznej próby doręczenia. Po upływie w/w okresu Wykonawca niezwłocznie dokona zwrotu niedoręczonych świadczeniobiorcom środków pieniężnych na wskazany rachunek bankowy Urzędu Miasta Bydgoszczy wraz z aktualną informacją o stanie doręczeń poszczególnym odbiorcom.Opłata za usługę uiszczana będzie przez Zamawiającego z dołu, przy wyborze opcji termin płatności – 21 dni od daty wystawienia faktury.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Wymagania jakie musi spełnić wykonawca: Wykonawca widnieje w rejestrze operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1640 ze zm.) Wykluczeniu z niniejszego postępowania podlegają wykonawcy, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz.1497 ze zm. Wymogiem formalnym w postępowaniu jest złożenie oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 4

Termin wykonania zamówienia:  od 1 grudnia 2023r. do 30 listopada 2024r.      

Sposób komunikacji: w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego na platformie zakupowej Open Nexus lub pod numerami telefonów: 52-58-58-460 oraz 52-58-59-151; natomiast w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 08.00 do 17.00 tel. 22 101-02-02 lub mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz z projektem umowy należy złożyć za pomocą platformy zakupowej OpenNexus do dnia 31.10.2023r. do godz. 12.00

Oferty złożone po terminie nie będą oceniane.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do złożenia ofert dodatkowych w przypadku, gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej liczbie punktów uzyskanych przez ofertę.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA PLIKU POCZTA 99.doc doc 28 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE WPIS DO REJESTRU 2023.doc doc 23.5 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
U P O W A Ż N I E N I E do odbioru zasiłku pielęgnacyjnego.docx docx 14.71 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
obowiązek informacyjny RODO 2023.docx docx 22.1 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
zał 4 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU.doc doc 23 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
ogłoszenie o zapytaniu ofertowym z dnia 18.10.2023r..pdf pdf 163.24 2023-10-18 14:34:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA PLIKU POCZTA 99.doc doc 28 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
OŚWIADCZENIE WPIS DO REJESTRU 2023.doc doc 23.5 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
U P O W A Ż N I E N I E do odbioru zasiłku pielęgnacyjnego.docx docx 14.71 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
obowiązek informacyjny RODO 2023.docx docx 22.1 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
zał 4 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU.doc doc 23 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
ogłoszenie o zapytaniu ofertowym z dnia 18.10.2023r..pdf pdf 163.24 2023-10-18 14:34:00 Przedmiot zamówienia
OŚWIADCZENIE WPIS DO REJESTRU 2023.doc doc 23.5 2023-10-18 14:34:00 Kryterium
zał 4 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU.doc doc 23 2023-10-18 14:34:00 Kryterium
zawiadomienie o wyborze oferty 24.11.2023.pdf pdf 27.08 2023-11-24 13:20:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-24 13:20 Marlena Malaka W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Doręczanie środków pieniężnych świadczeniobiorcom szczegółowy opis znajduje się w załączonych plikach

SPECYFIKACJA PLIKU P [...].doc

OŚWIADCZENIE WPIS DO [...].doc

U P O W A Ż N I E N [...].docx

obowiązek informacyj [...].docx

zał 4 OŚWIADCZENIE O [...].doc

ogłoszenie o zapytan [...].pdf

1 usługa Urząd Miasta Bydgoszcz
Jezuicka 1
85-102, Bydgoszcz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - opłata za usługę uiszczana będzie z dołu, z terminem płatności 21 dni od daty wystawienia faktury (0)
3 Oświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej 30% - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚWIADCZENIE WPIS DO [...].doc

(0)
4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - złożenie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.... (Zał 4)

zał 4 OŚWIADCZENIE O [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347