Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP- 31/23 Dostawa mebli do TO w Nowym Sączu do nowej siedziby przy ul. Sienkiewicza 55

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2023 14:20:00
Składania : 25-10-2023 08:00:00
Otwarcia : 25-10-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rck_ppu meble.odt odt 375.43 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_wykaz wykonanych zamowien_meble.docx docx 368.2 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_zal nr 7_meble.docx docx 360.07 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_zal nr 6_meble.odt odt 353.88 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_zal grupa_meble.docx docx 365.31 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_zal nr 3_meble.docx docx 367.99 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_zal_2_formularz_ofertowy_mwblw.doc doc 409.5 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
SWZ_zakup mebli.doc doc 806.5 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu (6).pdf pdf 131.41 2023-10-17 14:20:00 Postępowanie
rck_opz meble.zip zip 19044.76 2023-10-17 14:20:21 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_meble rck.doc doc 385.5 2023-10-25 12:44:26 Publiczna wiadomość
rck_meble_uniewaznienie.pdf pdf 798.02 2023-11-27 15:46:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-27 15:46 Agnieszka Gębiś Informacja o unieważnieniu postępowania.

rck_meble_uniewaznie [...].pdf

2023-10-25 12:44 Agnieszka Gębiś Informacja z otwarcia ofert.

Znak postępowania: ZP- 31/23 Kraków, 25.10.2023 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 25.10.2023 r. Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie dokonał otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: Dostawa mebli do TO w Nowym Sączu do nowej siedziby przy ul. Sienkiewicza 55 (ID 833718)

Zamawiający informuje, że:
1. Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia to: 584 215,56 zł.
2. Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:

Nazwa Wykonawcy cena oferty Wydłużenie minimalnego terminu gwarancji
1 Mebelux Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 9,
14-100 Ostróda
NIP 7391014196 549 375,81 zł. o 24 miesięcy
2 Serenissima Sp. z o. o.
ul. NOWY ŚWIAT 53/120,
00-042 WARSZAWA
NIP 7010987520 551 027,68 zł. o 24 miesięcy
3 PB Logistyka Sebastian
Borkowski
ul. Jana Kozietulskiego 38/1
85-657 Bydgoszcz
NIP 5542618489 364 435,47 zł. o 24 miesięcy
4 Tronus Polska Sp. z o.o.
ul. Ordona 2A,
01-237 Warszawa
NIP 5272680141 444 539,47 zł. o 24 miesięcy



Informacja z otwarci [...].doc

2023-10-25 08:23 Agnieszka Gębiś Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 584 215,56 zł.
2023-10-25 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakładce "Komunikaty".

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 861